ضرر ۸۵۰ میلیون دلاری واحد موبایل ال جی در سال ۲۰۱۹

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ال جی نتایج مالی خود را برای سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ منتشر کرد. واحد موبایل این شرکت همچنان عملکرد ناامیدکننده‌ای دارد و ضرر و زیان‌های هنگفتی را متحمل شده است.

ال جی تلاش داشت تا هزینه‌ها را کاهش دهد اما ضررها بیشتر شدند

ال جی در سه ماهه چهارم سال گذشته، از محل فروش گوشی‌های هوشمند، در مجموع ۱.۱۲ میلیارد دلار درآمده داشته که در مقایسه با درآمد ۱.۴۱ میلیاردی دلاری شرکت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

واحد موبایل این شرکت در طول سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹، ضررهای هنگفتی را هم متحمل شده و میزان آن‌ها، علی‌رغم ادعاهای ال جی درباره کاهش هزینه‌ها، از ۲۷۰ میلیون دلار در مدت مشابه سال ۲۰۱۸، به ۲۸۰ میلیون دلار افزایش یافته است.

نتایج کل سال ۲۰۱۹ واحد موبایل ال جی هم فاجعه‌بار است. درآمد این واحد در طول سال گذشته، ۵ میلیارد دلار بوده که نسبت به درآمدهای سال ۲۰۱۸ حدود ۸۵۸ میلیون دلار کاهش داشته است.

شرکت فکر می‌کند که فناوری ۵G کسب‌وکار او را نجات خواهد داد

ال جی می‌گوید که فروش‌ها گوشی‌هایش در سه ماهه چهارم ۲۰۱۹، به خاطر کم شدن فروش‌ها در بازارهای خارجی، به‌ویژه به دلیل کمبود تقاضا برای گوشی‌های میان‌رده شرکت در آمریکای شمالی، کاهش یافته است.

ال جی برای امسال انتظار افزایش تقاضا برای پرچمداران ۵G و فرم فکتورهای جدید مثل گوشی‌های تاشو را در بازارهای در حال توسعه دارد. این شرکت کره‌ای همچنین فکر می‌کند که امسال به خاطر سیاست‌های قیمت‌گذاری تهاجمی، رقابت شدیدی در بخش هندست‌های میان‌رده وجود خواهد داشت.

تمرکز ال جی در سال ۲۰۲۰، بر روی گوشی‌های ۵G در دو بخش پرچمدار و میان‌رده خواهد بود. هدف دیگر شرکت، افزایش رقابت‌پذیری هزینه‌ها و رشد فروش از طریق تمرکز بر روی مشخصات کلیدی دستگاه‌ها خواهد بود؛ چیزی که در بازارهای در حال توسعه‌ای مانند هند، عامل بسیار تعیین‌کننده‌ای است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع