گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی فولد ۲ در راه است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ که خود را برای معرفی سری گلکسی اس۲۰ و گوشی تاشوی بعدی خود گلکسی زد فلیپ آماده می‌کند احتمالا امسال سال شلوغی را خواهد داشت. براساس یک گزارش جدید، این شرکت کره‌ای هم‌اکنون در حال کار بر روی جانشین واقعی گلکسی فولد است.

وب‌سایت Galaxy Club در گزارش خود گفته است که سامسونگ اخیرا یک اسم رمز جدید به نام Winner2، برای یک دستگاه در حال توسعه انتخاب کرده است. این اسم، آشناست، برای اینکه اسم رمز گلکسی فولد اصلی هم  Winner بود. بنابراین با توجه به این تشابه اسم‌ها، تا حدود زیادی می‌توان حدس زد که اسم رمز جدید، متلعق به چه دستگاهی می‌تواند باشد.

درست است که گلکسی زد فلیپ زودتر از این دستگاه روانه بازار خواهد شد، اما  Winner2 ممکن است زودتر از پیش‌بینی‌ها معرفی شود، حتی شاید در اواخر امسال. ضمن اینکه زد فلیپ، به هیچ عنوان، جانشین گلکسی فولد اصلی با طراحی و فرم فکتور کاملا متفاوت‌اش نیست.

گزارش فوق همچنین ادعا کرده که سامسونگ احتمالا یک نسخه ۵G هم برای Winner2 معرفی کند و در نتیجه، مدل استاندارد آن فقط از شبکه‌های LTE پشتیبانی خواهد کرد. این موضوع، سوالاتی را درباره مشخصات دستگاه و نوع چیپست داخل آن پیش می‌کشد. سوالاتی مانند اینکه  آیا فولد ۲ مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ که از ۵G پشتیبانی می‌کند خواهد بود؟ یا از یک پردازنده قدیمی‌تر یا ضعیف‌تر استفاده خواهد کرد؟

البته سوالاتی هم درباره نمایشگر آن وجود دارد. گلکسی فولد اصلی از یک لایه پلیمری منعطف نازک برای ایجاد مکانیسم تاشو استفاده کرد، گلکسی زد فلیپ هم قرار است از تکنولوژی شیشه بسیار نازک سامسونگ برای این منظور استفاده کند.
فولد ۲ هنوز تا رسیدن به دست مشتریان فاصله زیادی دارد، ولی می‌توان انتظار داشت که با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی آن، شاهد گزارش‌ها و افشاگری‌های بیشتری درباره آن باشیم. مطمئنا دیدن نسل بعدی گلکسی فولد با تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع