حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گلکسی نوت 20 سامسونگ با نمایشگر 120 هرتزی معرفی می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در حالی که هنوز گوشی های سری گلکسی S20 سامسونگ معرفی نشده اند، شاهد افشای اولین اطلاعات از گوشی گلکسی نوت 20 هستیم.

هفته آینده گوشی های سری گلکسی اس 20 به صورت رسمی معرفی می شوند و ماه آینده در اختیار خریداران قرار می گیرند. تا به امروز شاهد انتشار گزارش های زیادی در رابطه با این محصولات بودیم و تقریبا با تمام ویژگی های آن ها آشنا هستیم.

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، سامسونگ در حال توسعه نسل آینده گلکسی نوت یعنی Galaxy Note 20 است. انتظار می رود این گوشی هوشمند در سه ماهه سوم سال جاری میلادی از راه برسد. در حالی که در گذشته شاهد انتشار طرحی از این دستگاه بودیم، به تازگی اولین اطلاعات در رابطه با گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ توسط Ice Universe فاش شده است (اولین تصویر از طراحی گلکسی نوت 20 سامسونگ منتشر شد).

همانطور که می دانید، بسیاری از شایعات به رفرش ریت 120 هرتزی نمایشگر گوشی های سری گلکسی S20 اشاره کرده اند، البته این رفرش ریت تنها با رزولوشن فول اچ دی در اختیار خریداران قرار می گیرد. وان پلاس نیز قصد دارد پرچمداران آینده خود را با رفرش ریت 120 هرتزی نمایشگر وارد بازار کند، البته رزولوشن صفحه نمایش آن ها QHD است.

قلم S Pen نوت 10 پلاس

حال بر اساس گفته Ice Universe، سامسونگ می تواند با بهینه سازی این رفرش ریت را به نمایشگر گلکسی نوت 20 اضافه کند، البته دیگر نیازی به کاهش رزولوشن برای استفاده از آن نیست. در حقیقت این پرچمدار با رزولوشن QHD نمایشگر، رفرش ریت 120 هرتز را در اختیار کاربران قرار می دهد و این موضوع تاثیر چندانی روی مصرف باتری نخواهد داشت.

در حال حاضر شاهد بهینه سازی زیادی در رابطه با رفرش ریت نمایشگر گوشی های هوشمند نبودیم و این موضوع بیشتر در مانیتورهای گیمینگ مشاهده شده است. در این میان باید به آیپد پرو 10.5 و 12.9 اینچی اشاره کنیم که از فناوری نمایشگر ProMotion بهره می برند که در حقیقت نوعی از رفرش ریت تطبیقی محسوب می شوند.

زمان زیادی تا رونمایی از گوشی گلگسی Note20 باقی مانده است؛ بنابراین در ماه های آینده اطلاعات بیشتری از آن فاش خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع