طبق اخبار شیائومی Mi 10 روز ۱۴ فوریه در دسترس می‌باشد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

با وجود تمام اخبار منتشر شده، تاکنون خبری از تاریخ انتشار سری Xiaomi Mi 10 اعلام نشده بود، ولی حالا یک منبع تاریخ رسمی این رویداد را اعلام کرده است.

به گفته این منبع شماره مدل‌های J1J1 و J1J2 به ترتیب مربوط به Mi 10 و Mi10 پرو می‌باشند و شیائومی روز ۷ فوریه اعلامیه برگزاری مراسم رونمایی از آنها را منتشر خواهد کرد. انتظار می‌رود در تاریخ ۱۳ فوریه نیز شاهد برگزاری مراسم رونمایی باشیم. با توجه به وضعیت پرتنش فعلی ویروس کرونا و بیانیه اخیر لوو یوژو، بنیان‌گذار و مدیر عامل شرک بلک شارک (Black Shark)، به احتمال خیلی زیاد این رویداد به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

در مورد فروش و زمان در دسترس بودن این محصولات به طور قطع جدول زمانبندی در رویداد رونمایی آنها ارائه خواهد شد. با این حال به گقته منبع آگاه فروش Mi 10 از روز ۱۴ فوریه آغاز می‌شود و در مورد Mi 10 پرو نیز پیش فروشی با بیعانه ۱۰۰ یوآن از تاریخ ۱۰ فوریه آغاز خواهد شد. احتمالا Mi 10 پرو از ۱۸ فوریه برای مشتریان ارسال خواهد شد.

هنوز موارد ناشناخته‌ای در مورد مشخصات هر دو دستگاه وجود دارد. به نظر می‌رسد هر دو گوشی مجهز به سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ هستند و نسخه پرو یک دوربین اضافه هم دارد. ضمن اینکه نسخه پرو مجهز به صفحه نمایش اولد فول اچ‌دی پلاس ۶٫۴ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و ۱۶ گیگابایت رم می‌باشد. باتری نسخه پرو ۵۲۵۰mAh با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات می‌باشد و در ۳۵ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع