حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

درآمد اینستاگرام در سال 2019 به 20 میلیارد دلار رسید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – بر اساس گزارش جدیدی که از سوی بلومبرگ منتشر شده، درآمد اینستاگرام در سال گذشته میلادی به 20 میلیارد دلار رسیده است.

فیس بوک در سال 2012 با پرداخت مبلغ 715 میلیون دلار اپلیکیشن اشتراک تصویر اینستاگرام را خریداری کرد. بر اساس گزارش جدید، درآمد این شبکه اجتماعی از بخش تبلیغات در سال گذشته میلادی برابر با 20 میلیارد دلار بوده است. این میزان درآمد بالاتر از یوتیوب در سال 2019 بوده است. این پلتفرم ویدیویی گوگل درآمدی 15.1 میلیاردی داشته است.

به نظر می رسد اینستاگرام آینده فیس بوک را تشکیل می دهد چرا که تعداد کاربران آن در حال افزایش بوده و شرکای فیس بوک نیز بیشتر روی آن تمرکز می کنند. در حال حاضر این شبکه اجتماعی به صورت رسمی میزان درآمد اینستاگرام را اعلام نکرده است. فیس بوک برنامه های تحت مالکیت خود را به عنوان خانواده اپلیکیشن ها معرفی می کند.

درآمد اینستاگرام

در ماه های اخیر تغییرات زیادی در اینستاگرام ایجاد شده است که شاید یکی از مهم ترین آن ها، استفاده از برند Instagram from Facebook باشد (نام اینستاگرام و واتساپ تغییر می کند). این موضوع نشان می دهد اینستاگرام تحت مالکیت فیس بوک است. زمانی که اینستاگرام توسط فیس بوک خریداری شد، این اپلیکیشن مدل درآمدی نداشت؛ حال درآمد سالانه آن به 20 میلیارد دلار رسیده است.

فیس بوک در سال های اخیر میزان تبلیغات در اینستاگرام را افزایش داده است. فیس بوک قصد دارد بخش پیام رسانی اپلیکیشن های خود را ادغام کند؛ با این حال شاید دولت آمریکا چنین اجازه ای را به آن ندهد (کمیسیون فدرال تجارت آمریکا مانع از ادغام واتساپ و اینستاگرام می شود؟).

با توجه به رشد بالای اپلیکیشن تیک تاک، اینستاگرام باید بیش از پیش ویژگی های جدید را برای کاربران درنظر بگیرد. در همین راستا انتظار می رود امسال قابلیت های جدید به آن اضافه شود (ویژگی جدید اینستاگرام در راه است).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع