ریلمی C3 مجهز به پردازنده مدیاتک هلیو G70 معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ریلمی C3 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به صفجه نمایش 6.5 اینچی و پردازنده هلیو G70 مجهز شده است.

شرکت Realme از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. ریلمی C3 یک گوشی پایین رده بود که از صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و برش قطره ای بهره می برد. این نمایشگر حاشیه های کمی داشته و در بالای آن دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

قدرت گوشی Realme C3 توسط چیپست جدید مدیاتک هلیو G70 تامین می شود. کاربران می توانند این اسمارت فون را در دو نسخه مجهز به 3/4 گیگابایت رم LPDDR4X و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند. هر دو نسخه از کارت حافظه پشتیبانی می کنند. این درگاه به صورت هیبریدی نبوده و می تواند از دو سیم کارت به همراه کارت حافظه استفاده کرد.

روی پنل پشتی ریلمی سی 3 دوربین اصلی دوگانه به چشم می خورد. سنسور اصلی این دوربین 23 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 بوده که توسط سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با دریچه دیافراگم f/2.4 همراهی می شود. این دستگاه به سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 و ColorOS 7 مجهز شده است. این دستگاه از جک 3.5 میلی متری هدفون بهره می برد.

ریلمی C3

ابعاد گوشی ریلمی C3 برابر با 8.95 × 75 × 164.4 میلی متر بوده و وزن آن به 195 گرم می رسد. انرژی آن را یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. اگرچه این دستگاه به پورت microUSB مجهز شده، اما از فناوری شارژ معکوس پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند از تاریخ 14 فوریه وارد بازار هند می شود. قیمت نسخه های مختلف آن به شرح زیر است:

  • 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی: 100 دلار
  • 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی: 110 دلار

در رابطه با عرضه جهانی این گوشی هوشمند اطلاعاتی منتشر نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع