گلکسی M31 سامسونگ در تاریخ 6 اسفند معرفی می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گلکسی M31 سامسونگ در تاریخ 25 فوریه رسما معرفی می شود. اخیرا اطلاعات جدیدی از این گوشی توسط سامسونگ اعلام شده که در ادامه به مرور آن ها می پردازیم.

اخیرا اطلاعات بسیاری درباره گوشی میان رده گلکسی M31 سامسونگ منتشر شده است. ما اکنون می دانیم که این محصول به دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز شده و از باتری غول پیکر 6000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. حال شرکت کره ای برخی از مشخصات این محصول را به همراه تاریخ رونمایی از آن در اختیار رسانه ها قرار داده است.

همانطور که می دانید گوشی گلکسی M30s به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده، بنابراین طبیعی است که مدل پیشرفته تر آن یعنی M31 نیز حداقل همین ظرفیت را داشته باشد. جالب آنکه گوشی های M30s و گلکسی A50s به لحاظ مشخصات فنی و ظاهری شباهت های بسیاری با یکدیگر دارند.

گلکسی M31 سامسونگ با دوربین اصلی چهارگانه از راه می رسد

نمایش مشخصات ظاهری محصولات هم پیش از رونمایی رسمی از آن ها، یک امر فراگیر در بین برندهای مشهور به شمار می رود. وب‌سایت هندی سامسونگ نیز با انتشار تصاویری از گلکسی M31، ما را از برخی مشخصات ظاهری آن آشنا کرده است. گوشی جدید دارای نمایشگر بزرگ و حاشیه های بسیار باریک است. یک بریدگی قطره ای شکل نیز در بالای صفحه نمایش به چشم می خورد.

اینطور که به نظر می رسد ابعاد ماژول دوربین اصلی کمی بزرگتر از گلکسی M30s است. این ماژول متشکل از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور واید، سنسور ماکرو و تشخیص عمق بوده که به صورت L معکوس در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.  

شرکت کره ای سامسونگ وجود باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش Super AMOLED در این محصول را رسما تایید کرده است. مراسم رونمایی از گلکسی M31 در کشور هند و در تاریخ 25 فوریه برگزار می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع