والپیپرهای آماده سامسونگ گلکسی اس۲۰ را بر روی گوشی‌های خود دانلود کنید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

جدیدترین پرچمداران سامسونگ یعنی سری گلکسی اس۲۰ معرفی شدند و این گوشی‌ها در روزهای آینده روانه بازار خواهند شد. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، سامسونگ عرضه آن‌ها را از ۶ مارس آغاز خواهد کرد.

با وجود این، اگر شما تصمیم ندارید که گوشی هوشمند خود را به یکی از دستگاه‌های گلکسی اس۲۰ ارتقا دهید، اما همچنان می‌خواهید که گوشی فعلی‌تان مثل گلکسی اس۲۰ به نظر برسد می‌توانید والپیپرهای آماده‌ی سری گلکسی اس۲۰ را از اینجا دانلود کنید.

سامسونگ گلکسی اس۲۰

گلکسی اس۲۰ ۵G دارای یک صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی Dynamic AMOLED با رزولوشن +WQHD و نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این گوشی بسته به بازار عرضه، مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۰ خواهد بود. در پشت گوشی سه دوربین شامل یک لنز واید ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی و یک سنسور اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی وجود دارند و در جلو هم شاهد یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی هستیم.

دوربین‌های پشت از زوم اپتیکال سه برابر و ضبط ویدئوی ۸K پشتیبانی می‌کنند و دوربین جلو قادر به ضبط ویدئوهای ۴K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه است. درباره سایر مشخصات گوشی می‌توان به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، اسپیکرهای استریو دالبی اتموس (تنظیم شده توسط شرکت AKG) و گواهینامه IP68 اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی اس۲۰ پلاس

گلکسی اس۲۰ پلاس ۵G از یک نمایشگر بزرگتر ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED با رزولوشن +WQHD و نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد. دوربین‌های پشت آن شامل یک لنز واید ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی می‌شوند و دوربین جلو یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی است. دوربین‌های پشت از زوم اپتیکال ۳ برابر و ضبط ویدئوی ۸K پشتیبانی می‌کنند، در حالیکه دوربین سلفی قادر به ثبت ویدئوهای ۴K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه خواهد بود.

در داخل آن یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی وجود دارد که ۵۰۰ میلی‌آمپرساعت بیشتر از ظرفیت باتری گلکسی اس۲۰ است. گوشی دارای استاندارد IP68 بوده و از اسپیکرهای استریو دالبی اتموس شرکت AKG بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی اس۲۰ اولترا

گلکسی اس۲۰ اولترا، رده‌بالاترین مدل سری گلکسی اس۲۰ است. این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۹ اینچی WQHD+ Dynamic AMOLED با نسبت تصویر ۲۰:۹ بوده و مثل اس۲۰ و اس۲۰ پلاس از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. اس۲۰ اولترا در پشت خود یک دوربین واید ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور مدت زمان پرواز دارد. دوربین‌های پشت اس۲۰ اولترا می‌توانند ویدئوهای ۸K ضبط کنند، در حالیکه دوربین جلو قادر به ضبط ویدئوهای ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه است. سایر مشخصات دستگاه شامل یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، اسپیکرهای استریو دالبی اتموس AKG و استاندارد IP68 می‌شوند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع