باتری گلکسی S20 اولترا در 58 دقیقه کاملا شارژ می شود؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گلکسی اس 20 اولترا بهترین پرچمدار سامسونگ در سال های اخیر است. گفته می شود باتری گلکسی S20 اولترا در 58 دقیقه کاملا شارژ می شود.

سامسونگ فناوری شارژ سریع را در پرچمداران جدید خود بهبود داده است. این کمپانی به سرعت از فناوری شارژ سریع 15 واتی در گلکسی S10 به فناوری 25 واتی و 45 واتی در گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس رسید. اکنون نیز این شرکت کره ای از گلکسی S20 اولترا رونمایی کرده که از فناوری شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند (سامسونگ گلکسی S20 اولترا با نمایشگر غول پیکر رونمایی شد). به استناد جدیدترین گزارش، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این دستگاه با استفاده از شارژر 45 واتی در مدت زمان 58 دقیقه به صورت کامل شارژ می شود.

چنین موضوعی یک پیشرفت مناسب برای سامسونگ محسوب می شود. گلکسی نوت 10 پلاس با شارژر 25 واتی، با گذشت یک ساعت و چند دقیقه و با شارژر 45 واتی، در کمتر از یک ساعت کاملا شارژ می شود. لازم به ذکر است، گلکسی نوت 10 پلاس دارای باتری 4300 میلی آمپر ساعتی است. 

باتری ها زمانی می توانند از وات بالاتری استفاده کنند که شارژ کمی داشته باشند و به مرور که پر می شوند، نرخ شارژ آن ها نیز کاهش پیدا می کند. گلکسی S20 اولترا نرخ شارژ بالاتر و طولانی تری را نسبت به نوت 10 پلاس حفظ می کند و این موضوع اجازه می دهد باتری گوشی در همان مدت شارژ شود.

گلکسی S20 اولترا در واقع تاثیرگذارترین پرچمدار سامسونگ در نیمه اول سال 2020 به شمار می رود. یکی از نکات جالب توجه درباره این گوشی، باتری 5000 میلی آمپری آن است. به نظر می رسد سامسونگ به درجه ای از اطمینان به خود رسیده که باتری های با ظرفیت بالا را در پرچمداران خود استفاده می کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع