نوبیا رد مجیک ۵G با رم ۱۶ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

نی فِی (Ni Fei)، مدیرعامل نوبیا، هنوز از پرچمدار در دست ساخت این شرکت یعنی گوشی هوشمند رد مجیک ۵G صحبت می‌کند و اخیراً تائید کرده است که این تلفن همراه با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 نیز عرضه خواهد شد. این گزینه پیش از این نیز از سوی نی فی تائید شده بود چراکه وی اوایل همین ماه اعلام کرده بود که همه دستگاه‌های نوبیا رد مجیک ۵G با رم‌های LPDDR5 به عنوان یک استاندارد عرضه خواهند شد.

به تازگی اطلاعات جدیدی از این گوشی در دست ساخت لو رفته که در قالب یک اسکرین‌شات از این دستگاه است و بخش مربوط به دستگاه را به تصویر می‌کشد که می‌توان با استناد به آن، به اطلاعاتی از ویژگی‌ها و مشخصات سخت‌افزاری رد مجیک ۵G دست یافت. نخست می‌توان به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ در کنار مودم X55 برای ارتباط ۵G آن اشاره کرد. از دیگر ویژگی قابل توجه این گوشی می‌توان به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی اشاره کرد؛ همینطور مشخص شده که این گوشی بالاتر از اندروید ۱۰ برروی سیستم عامل Redmagic OS اجرا می‌شود.

با نگاهی به بخش اعلان‌های دستگاه می‌توان دو آیکون جالب را نیز مشاهده کرد: یک فن و یک حالت ۱۴۴ هرتزی. احتمالاً نخستین مورد به زمانی اشاره می‌کند که فن داخلی دستگاه در حال کار است و مورد دوم نیز به فعال بودن حالت نرخ تازه‌سازی بالا اشاره دارد.

پیش از این قرار بود که از گوشی نوبیا رد مجیک ۵G در جریان رویداد MWC 2020 رونمایی شود اما از آنجایی که این رویداد به واسطه شیوع بیماری کرونا لغو شد، این گوشی در زمان نامشخصی در بازار چین عرضه خواهد شد. طبق معمول، اگر جزئیات و اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر شود، سعی خواهیم کرد در اسرع وقت به اطلاع شما برسانیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع