رندر رسمی ال جی V60 ThinQ لو رفت!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – رندر رسمی ال جی V60 ThinQ به اینترنت راه پیدا کرد. این گوشی هوشمند به برش نمایشگر قطره ای و دکمه گوگل اسیستنت مجهز شده است.

رندر رسمی ال جی V60 ThinQ در اختیار رسانه ها قرار گرفت. بر اساس این رندر، پرچمدار آینده ال جی به برش قطره ای نمایشگر، دکمه گوگل اسیستنت و فریم طلایی رنگ مجهز می شود. بسیاری منتظر رونمایی از این گوشی هوشمند در کنگره جهانی موبایل 2020 بودند که این مراسم لغو شد. در صفحه نمایش این رندر تاریخ 24 فوریه به چشم می خورد.

در حالی که این رندر پنل پشتی پرچمدار آینده ال جی را به نمایش نمی گذارد، در گذشته تصویری از این بخش منتشر شده بود. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه، چهار میکروفن و جک 3.5 میلی متری هدفون مجهز می شود. بر اساس افشاگری گذشته، انرژی این دستگاه را یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که پیشرفت بزرگی را در مقایسه با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی LG V50 ThinQ تجربه می کند (ال جی V60 ThinQ به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود).

رندر رسمی ال جی V60 ThinQافشاگری دیگری به تامین قدرت این دستگاه توسط چیپست اسنپدراگون 865 اشاره کرده بود و همچنین خبر از سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 به همراه 8 گیگابایت رم داده بود. ظاهرا ال جی برنامه ای برای عرضه قاب با نمایشگر برای این محصول ندارد.

با توجه به لغو کنگره جهانی موبایل 2020، اطلاعی در رابطه با تاریخ معرفی این گوشی هوشمند نداریم. احتمالا در آینده نزدیک شاهد برگزاری مراسم جداگانه ای برای معرفی این دستگاه خواهیم بود.



بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع