سری هواوی P40 در تاریخ ۷ فروردین معرفی می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ما پیشاپیش می‌دانیم که سری هواوی P40 در ماه مارس امسال معرفی خواهد شد، اما حالا جزئیات بیشتری درباره تاریخ معرفی آن‌ها منتشر شده است. ریچارد یو (Richard Yu) دیروز در رویداد رونمایی از گوشی تاشو میت Xs تائید کرد که پرچمداران سری P40 رسما در تاریخ ۷ فروردین (۲۶ مارس) در پاریس فرانسه معرفی خواهند شد.

براساس شایعاتی که تا به حال درباره این سری منتشر شده است، ما انتظار سه مدل را برای آن داریم. یک نسخه P40 پریمیوم با پنج دوربین در پشت که شامل یک لنز تله فوتو پریسکوپ با بزرگنمایی اپتیکال ۱۰ برابر هم می‌شود.

نسخه P40 پرو که به احتمال زیاد مجهز به یک لنز تله‌فوتو فوق‌العاده‌ی ۱۲۵ میلیمتری با بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابر، دوربین اصلی ۵۲ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۴۰ مگاپیکسلی و یک ماژول تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

و مدل P40 معمولی که از یک لنز پریسکوپ با زوم اپتیکال ۳ برابر و سه دوربین دیگر نسخه پرو بهره خواهد برد.

هر سه مدل‌ از اتصال +Wi-Fi 6 پشتیبانی خواهند کرد که می‌تواند به معنای بهره گیری از سرعت‌های تا ۱۲۰۰ مگابیت بر ثانیه باشد. به علاوه همه مدل‌های P40 دارای اتصال دو حالته ۵G خواهند بود. مسلما در مدت یک ماه مانده به معرفی سری P40، اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها منتشر خواهد شد که به محض دریافت، به اطلاع شما خواهیم رساند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع