برگه مشخصات کامل اوپو فایند ایکس۲ پرو فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

با نزدیک شدن به روز ۱۶ اسفند (۶ مارس) یعنی تاریخ رونمایی از سری اوپو فایند ایکس۲، اطلاعات بهتری در حال منتشر شدن درباره آن‌ها است. متاسفانه ما در حال حاضر نمی‌توانیم تفاوت بین فایند ایکس۲ استاندارد (با شماره مدل CPH2020) و فایند ایکس۲ پرو (با شماره مدل CPH2025) را تشخیص دهیم. اگر شایعات صحت داشته باشند این دو مدل بسیار شبیه به هم خواهند بود و ممکن است دارای قابلیت‌های مشترک زیادی مانند رفرش ریت ۱۲۰ هرتز باشند.

امروز نیز اطلاعات جدیدی درباره مشخصات اصلی اوپو فایند ایکس۲ پرو فاش شده است. طبق این اطلاعات، مدل پرو مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی QHD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد بود. پنل فایند ایکس۲ پرو که توسط سامسونگ ساخته شده است، قادر خواهد بود رفرش ریت مذکور را در رزولوشن‌های QHD اجرا کند. این موضوع از آن جهت مهم است که گلکسی اس۲۰ اولترا در رفرش ریت ۱۲۰ هرتز فقط می‌تواند تا رزولوشن FHD را اجرا کند.

در اطلاعات جدید همچنین فقط به قابلیت ضبط ویدیوهای FHD با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه اشاره شده است و صحبتی از امکان ضبط ویدیوهای ۴K و ۸K وجود ندارد. اما با توجه به اینکه فایند ایکس۲ پرو از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این گوشی احتمالا قادر به ضبط ویدئوهای ۸K با نرخ ۲۴ فریم در ثانیه خواهد بود. فایند ایکس۲ پرو در بخش دوربین مجهز به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX689 سونی برای دوربین اصلی و سنسور IMX586 سونی برای دوربین اولتراواید خواهد بود. یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی S5K3M5 ISOCELL سامسونگ هم برای دوربین پریسکوپ با بزرگنمایی هیبریدی ۵ برابر وجود خواهد داشت.

در جلوی دستگاه هم شاهد دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در داخل یک هول پانچ خواهیم بود (برخلاف اوپو فایند ایکس که دارای دوربین سلفی بیرون جهنده بود). اطلاعات جدید همچنین به باتری ۴۲۶۰ میلی‌آمپرساعتی، قابلیت شارژ سریع ۶۵ وات، استاندارد IP68، اسپیکر دوگانه و یک موتور خطی X-axis (که احتمالا یک موتور لرزش‌ لمسی پیشرفته است) اشاره کرده‌اند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع