معرفی چند مقاله مفید راجع به مشاوره حیطه IT

گزینش یک شرکت مشورت کردن معتبر، دارای مسئولیت و متخصص در حوزه آی تی قادر است تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف، رسالت و چشم انداز یک سازمان داشته باشد. با پیشرفت های چشمگیر فناوری که در سال های اخیر دنیا به خود رویت کرد و نفوذ جدیدترین فناوری ها به داخل کشور، فرآیندهای رسیدن به اهداف نیز از فیس سنتی خود خارج شده است و حول محور فناوری اطلاعات، حالت مکانیزه به خود گرفته است.

امروزه بکارگیری تکنولوژی در برنامه ریزی ها، عملکردها و پیاده سازی کارها جزو لاینفک برنامه راهبردی شرکتها و سازمانها شده است و در حقیقت شرکت یا سازمانی که بتواند بصورت اثربخش از فناوری بهره پیروزشود، می‌تواند راندمان سازمانی خود را بطرز چشمگیری بالا برده و صرفه جوهای زیادی در امور مالی خود شاهد باشد. سازمانها برای تصمیم گیری در اینکه کدام شرکت را برای برونسپاری پروژه های فناوری اطلاعات انتخاب کنند؟

تصمیم گیری در مهندسی و معماری ساختار سازمانی، مکانیزه کردن فرایندها، به کار گیری از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب، تامین امنیت سایبری، نظارت و رئیس پروژه های فناوری اطلاعات، پیاده سازی سامانه های الکترونیکی امن یا خدمات آنلاین، طراحی و راه‌اندازی تارنما مطابق با جدیدترین استانداردهای روز عالم و بسیاری از تصمیم گیری های دیگر، نیازمند برخورداری از مشاور خبره و باتجربه می باشند.

خدمات مشاوره فناوری اطلاعات سیگما با دو دهه تجربه پیاده سازی پروژه های بزرگ IT این آمادگی را دارااست تا بتواند با انتقال دانش و تجربه به شرکتها و سازمانها در منطقه فناوری اطلاعات، نقش موثری در آبادانی مرزو بوم داشته باشد. شرکت مشاوره فناوری اطلاعات سیگما در حوزه های امنیت سایبری، تحول دیجیتال، دولت الکترونیک، و ساخت پورتال و سامانه های خدمات آنلاین آماده ارائه خدمات دهی به شرکتها و سازمانها میباشد. همچنین خیال و خاطر نشان میشویم که پورتال سیگما ، رایانش ابری سیگما و رتبه بندی اعتباری آخرین تولیدها شرکت دانش بنیان سیگما میباشد.