اوپو در روز ۱۶ اسفند علاوه بر فایند X2 از ساعت هوشمند خود نیز رونمایی می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت اوپو قصد دارد در روز جمعه ۱۶ اسفند ماه (۶ مارس) از سری گوشی هوشمند فایند X2 رونمایی کند اما به نظر می‌رسد این تلفن همراه تنها ستاره اصلی این رویداد نخواهد بود. در حال حاضر تائید شده است که پرچمداران جدیدی به جُرگه ساعت‌های هوشمند قدرت گرفته از Wear OS گوگل خواهند پیوست که شباهت بسیاری به اپل واچ دارند.

از آنجایی که دیگر بر کسی پوشیده نیست که Oppo در حال کار روی تولید ساعت هوشمند جدیدی است، این شرکت چینی تصمیم گرفته تا به طور ضمنی از آن رونمایی سازد و رسماً اعلام کرده است که ساعت هوشمند آن با دو رنگ مشکی و طلایی عرضه خواهد شد. در کنار اعلام این خبر، تصویری از این ساعت هوشمند نیز منتشر شده است که ظاهر نهایی آن را به تصویر می‌کشد.

همچنین در تصویر منتشر شده از سوی اوپو مشخص شده که Oppo Watch به یک بلندگوی تلفنی مجهز است که می‌توانید با استفاده از آن به مکالمه بپردازید. در این عکس، رابط کاربری تماس‌های دریافتی و صفحه نمایش بین مکامله را نیز به تصویر می‌کشد و حتی می‌توان آیکون صدای بلند را نیز مشاهده کرد. حدود ۳ روز دیگر شاهد معرفی این ساعت هوشمند و انتشار جزئیات و اطلاعات کامل آن خواهیم بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع