گوشی سونی S20A با نمایشگر ۵.۴۵ اینچی در TENAA رویت شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سونی در حال کار بر روی یک گوشی عجیب است که نمایشگر ۵.۴۵ اینچی دارد. بنابراین می‌توان حدس زد که این یک مدل کامپکت است، اما ابعاد دستگاه با آن همخوانی ندارد.

طبق اطلاعات TENAA، سونی “S20A” دارای ابعاد ۱۵۰٫۸x72.8×12.5 میلیمتر است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، اکسپریا XZ2 کامپکت با صفحه‌نمایش ۵ اینچی و نسبت تصویر ۱۶:۹ دارای ابعاد بسیار کوچکتر ۱۳۵x65x12.1 میلیمتر است. نسبت تصویر بلندتر مدل جدید می‌تواند به علت ارتفاع اضافه آن باشد، اما عرض آن نشان می‌دهد که حاشیه‌های بسیار ضخیمی دارد.

نکته جالب اینکه، باتری آن ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد که نسبتا بزرگتر از استانداردهای اکسپریا است. XZ کامپکت و اکسپریا ۵ به ترتیب باتری ۲۸۷۰ و ۳۱۴۰ میلی‌آمپرساعتی داشتند. گوشی اکسپریا II 1 اولین پرچمدار سونی بود که ظرفیت باتری آن به ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت رسید.

البته سونی S20A یک گوشی پرچمدار نیست. ضمن اینکه نام آن، صرفا شماره مدل دستگاه در داخل شرکت بوده و شباهت‌اش به نام جدیدترین گوشی‌های گلکسی شرکت سامسونگ کاملا تصادفی است.

البته شاخه چینی سونی، با نام  “Sony Ericsson Guangzhou” ثبت شده است. این شرکت به ساخت گوشی‌های ساده با برند سونی اریکسون و تعدادی دستگاه اندرویدی مشغول است. سونی S20A هم یکی از آن‌هاست (یک گوشی اندرویدی با اتصال LTE)، ولی نباید انتظار زیادی از آن داشت. سونی اریکسون S9 یکی دیگر از محصولات شاخه چینی سونی است که یک هندست ابتدایی با اندروید ۴٫۲٫۲ و نمایشگر ۵ اینچی qHD و باتری ۱۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع