رونمایی سرویس اپل نیوز پلاس با امکانات جذاب

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اپل دقایقی پیش، سرویس اشتراکی اپل نیوز پلاس را با ارائه‌ی ۳۰۰ مجله‌ و تعدادی از روزنامه‌های مشهور معرفی کرد.

یک سال پس از تصاحب سرویس خبری Texture و ادغام بسیاری از کارکنان آن با تیم اپل نیوز، کوپرتینونشین‌ها امروز طی رویدادی موسوم به Show Time در سالن «استیو جابز» نسخه‌ای تغییرنام‌یافته از این سرویس را با نام اپل نیوز پلاس به‌عنوان سرویسی با ماهیت خبری و کارکرد مشابه نتفلیکس معرفی کردند.

تیم کوک، مدیرعامل اپل می‌گوید اپل نیوز با روزانه بیش از ۵ میلیارد مقاله‌ی مطالعه‌شده، مقام نخست را در بین اپلیکیشن‌های خبری را دارد. بدین ترتیب شرکت متبوع کوک سرویس جدید را راه‌اندازی کرده است که ماهانه به کاربران امکان دسترسی به انتشارات جدیدی می‌دهد که به‌گفته‌ی راجر رازنر، در حال حاضر تعداد آن‌ها به ۳۰۰ مجله می‌رسد. سرویس جدید، علاوه‌بر مجله‌، روزنامه‌های منتخبی همچون وال‌استریت ژورنال ارائه خواهد داد.

سرویس ۶ ساله‌ی تکسچر تا پیش از تصاحب‌شدن به‌دست اپل، امکان دسترسی نامحدود به بیش از ۲۰۰ مجله با پرداخت ماهانه ۱۰ دلار را به کاربر می‌داد. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، اپل سرویس تغییرنام‌یافته را نیز با همین برچسب قیمتی ارائه می‌دهد؛ بدین ترتیب ۵۰ درصد از مبلغ یادشده سهم اپل خواهد بود و باقی آن براساس میزان استقبالی که از هر مقاله می‌شود، بین انتشارات توزیع خواهد شد.

این مطلب در حال به‌روزرسانی است…

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.