عکس‌های افشاء شده از گلسی M11 سامسونگ باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری آن را تأیید می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

همان طور که پیش از این نیز مشخص شده بود، سامسونگ روی گوشی هوشمند جدیدی با شماره‌ی مدل SM-M115F / DS کار می‌کند که گلکسی  M11 نام دارد. این گوشی جانشین دو گوشی گلکسی M10 و گلکسی M10s خواهد بود. این دستگاه به تازگی از NCC تایوان تأییده گرفته است. این گواهی شامل عکس‌های زیادی است که از جمله می‌توان باتری داخلی آن را نیز مشاهده کرد.

گلکسی M11 با سه دوربین در پشت، یک حفره در جلو برای دوربین سلفی و با یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری وارد بازار خواهد شد.

با نگاهی به عکس‌ها، اسکنر اثر انگشت در پنل پشت آن قابل مشاهده است که می‌توان به عرضه‌ی گلکسی M11 با پنل LCD پی برد. همچنین فیش صوتی ۳٫۵ میلی متری هدفون در بالای آن قرار دارد و در قسمت زیرین نیز بلندگو و پورت USB وجود دارد.

به دلیل زاویه‌ی عکس‌های گرفته شده از تلفن و کابل شارژ، نمی‌توان به طور واضح متوجه شد که آیا این یک درگاه میکرو USB است یا از نوع جدیدتر آن یعنی USB-C، اما با توجه به این که گلکسی M10s از درگاه نوع جدیدتر برخوردار است، درصورتی که در این گوشی از درگاه نوع قدیمی آن استفاده شود هم خیلی باعث تعجب خواهد بود و هم یک ایراد بزرگ برای این گوشی محسوب خواهد شد.

باتری بزرگ این گوشی دارای قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی است. این گوشی از نظر اندازه نسبت به نسخه‌های پیشین کمی بلندتر به نظر می‌رسد که برای در دست گرفتن اگر از آن‌ها بهتر نباشد، در همان حد است. از آنجایی که گلکسی M11 در سرتاسر جهان عرضه خواهد داشت، پس تا معرفی رسمی آن فاصله‌ی زیادی نمانده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع