تصاویر زنده گوشی ردمی K30 پرو لو رفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

انتظار می‌رود که ردمی K30 پرو اواخر این ماه معرفی شود و تاکنون اطلاعات زیادی درباره این گوشی فاش شده است. مجهز بودن ردمی K30 پرو به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، اتصال ۵G و نمایشگر بدون ناچ تائید شده است. اکنون تصاویر زنده‌ای از پشت این گوشی لو رفته که دوربین سلفی بیرون‌جهنده و جک هدفون آن را تائید می‌کند.

در این تصاویر ردمی K30 پرو را در داخل یک کیس پیش‌تولید می‌بینیم که طراحی آن را مخفی کرده است، اما ما می‌توانیم دوربین چهارگانه آن را در داخل ماژول دایره‌ای پشت گوشی ببینیم. پیش‌بینی می‌شود که دوربین اصلی آن همان سنسور IMX686 سونی باشد که در سری ردمی K30 استفاده شده است.

از طرفی، لو وایبینگ (Lu Weibing) مدیر اجرایی ردمی هم در حساب ویبوی خود تیزری را درباره K30 پرو منتشر کرده است. طبق این تیزر می‌توان انتظار یک دوربین تله‌فوتو را برای K30 پرو داشت که بر روی K30 و K30 5G ارائه نشده بود. براساس شایعات، هر دو دوربین اصلی و تله‌فوتو K30 پرو از لرزشگیر تصویر اپتیکال بهره خواهند برد.

انتظار می‌رود که این گوشی دارای باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۳۳ وات باشد. ما به محض دریافت اطلاعات بیشتر درباره K30 پرو آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع