حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

واتساپ در اندیشه پشتیبانی همزمان یک حساب با چند دستگاه است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – پیامرسان واتساپ پس از مدت‌ها قصد دار دست به تغییرات در اپلیکیشن خود بزند. به نظر می‌رسد واتساپ در جدیدترین آپدیت، قابلیت پشتیبانی همزمان چند دستگاه از یک حساب کاربری را فراهم خواهد کرد.

واتساپ یکی از پراستفاده‌ترین پیام‌رسان‌ها در جهان است. این پیامرسان در آینده نزدیک، قصد دارد قابلیت جدیدی را اضافه کند که  کاربران سیستم عامل اندروید و iOS بتوانند از حساب واتساپ خود در چندین دستگاه به صورت همزمان استفاده کنند.

واتساپ با وجود محبوبیت بالا، نقص‌ها و انتقادهای زیادی نیز دارد. یکی از بزرگترین مشکلات این برنامه، عدم امکان استفاده از یک حساب در چندین دستگاه است. البته اگر کاربران اکانت بیزینس داشته باشند، می‌توانند به این حساب در ۲ دستگاه دسترسی داشته باشند. 

حال به نظر می‌رسد زمانی که این ویژگی به نسخه اندروید و iOS واتساپ اضافه شود، کاربران می‌توانند از یک حساب در چندین گوشی و تبلت‌ استفاده کنند. این موضوع با نسخه وب آن متفاوت است. کاربران می‌توانند با استفاده از این ویژگی، حساب‌های خود را در پیام‌رسان اصلی تایید کنند.

حساب واتساپ

ویژگی پشتیبانی همزمان واتساپ چند دستگاه در حال توسعه است اما اطلاع دقیقی از تاریخ عرضه نهایی آن مشخص نیست. این احتمال وجود دارد که این قابلیت عملکردی مشابه با نسخه وب آن داشته باشد. یعنی برای استفاده از حساب خود در دستگاه دوم، باید دستگاه اصلی به اینترنت متصل باشد.

 

همچنین ممکن است این پیامرسان تصمیم بگیرد از روندی مشابه تلگرام و فیسبوک مسنجر استفاده کند تا امکان استفاده مستقل از یک حساب روی چندین دستگاه برای کاربران فراهم شود.

 

واتساپ که با وجود آپدیت‌های زیاد، معمولا از نظر کاربران اپلیکیشن بدون تغییر نامیده می‌شود، در هفته‌های گذشته به چندین ویژگی جدید مانند دارک مود مجهز شده است؛ قابلیتی که برای کاربران دیگر پیام‌رسان‌ها مانند تلگرام جدید محسوب نمی‌شود. با وجود این موضوع، این پیام‌رسان کمبودهای زیادی دارد و این نقص‌ها باعث شده کاربران بیش از پیش از نسخه‌های غیررسمی این پیام‌رسان استفاده کنند.
منبع androidauthority

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع