اپل یک صفحه ویجت اختصاصی را به صفحات iOS 14 اضافه می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – با اضافه شدن صفحه ویجت به iOS 14 شما می‌توانید بدون مراجعه به صفحات دیگر، می توانید به سایر بخش‌های گوشی اپل دسترسی داشته باشید.

ویجت‌ها سال‌هاست که در گوشی‌های اپل و سیستم عامل iOS وجود دارند اما شما نمیتوانید آن‌ها را شخصی‌سازی کرده و در یک صفحه اختصاصی قرار دارند. اکنون به نظر می‌رسد اپل قصد دارد تا امکان شخصی‌سازی این ویجت‌ها و ابزارک‌ها را فراهم کند.

 

به گزارش 9to5Mac اپل در حال توسعه یک سیستم ویجت “real” برای iOS 14 است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد ویجت‌هایی را در هر صفحه گوشی خود قرار دهید؛ به‌گونه‌ای که آن‌ها جزئی از برنامه‌های گوشی شما هستند.

 

اپل در صدد تغییرات ظاهری صفحات گوشی (wallpaper) خود است؛ زیرا ایده‌های منتشر شده در این زمینه خبر از این اتفاق می‌دهد. اپل قصد دارد تصاویر پس زمینه هوشمند پویا را که می‌تواند تار شوند، تاریک شوند یا در صورت تنظیم کاربر تغییر رنگ دهند را به تنظیمات صفحات گوشی خود اضافه کند.

اگرچه این تغییرات را نمی‌توان زیاد ویژه در نظر گرفت اما اگر این رویکرد ویجت جدید به iOS 14 برسد، می‌تواند یک امیدورای خوب برای مشتریان اپل باشد که این شرکت پس از سال‌ها تغییر ندادن رابط کاربری خود، تصمیم به تغییر دادن آن دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع