ویوو V19 با دوربین سلفی دوگانه منتشر می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ویوو V19 در حالی ماه پیش در اندونزی ظاهر شد که کاملا مشابه ویوو V17 بوده و فقط نام و برند آن تغییر کرده است. حال ویوو V19 با دوربین دوگانه سلفی، شارژ سریع ۳۳ واتی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای عرضه در سراسر دنیا آماده می‌شود. این اولین تلفن هوشمند ویوو با صفحه‌نمایش حفره‌دار است که انتظار می‌رود در بازارهای جهانی عرضه شود.

این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۱۲ به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. صفحه‌نمایش آن یک پنل ۶٫۴۴ اینچی سوپر امولد با وضوح کامل +HD است که حسگر اثرانگشت نیز زیر  این نمایشگر و دوربین سلفی اصلی ۳۲ مگاپیکسلی با لنز f/2.1 و دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با لنز f/2.3 در حفره آن قرار می‌گیرند.

تلفن هوشمند V19 دارای چهار دوربین عقب است که با آرایش L در ماژول مستطیلی بزرگی قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی آن را دوربین زاویه التراواید ۸ مگاپیکسلی، ۲مگاپیکسلی ماکرو و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌کنند. تنظیمات دوربین جلو و پشت هردو از حالت Super Night و ویدئوی Ultra Stable نیز پشتیبانی می‌کنند.

سایر نکات برجسته این تلفن شامل درگاه USB-C، جک صوتی ۳٫۵ میلی‌متری، بلوتوث ۵٫۰ و همه باندها و فرکانس‌های لازم برای Wi-Fi می‌شود. ویوو V19 در دو رنگ نقره‌ای براق و سیاه درخشان عرضه خواهد شد. قیمت و زمان در دسترس بودن این دستگاه نیز به طور جداگانه برای هر بازار اعلام می‌گردد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع