آنر از گوشی‌های آنر پلی ۴T پرو و پلی ۴T رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

آنر از سری جدید پلی ۴T در چین رونمایی کرد. آنر پلی ۴T پرو و آنر پلی ۴T هر دو دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، حافظه زیاد و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هستند.

آنر پلی ۴T پرو از نمایشگر ۶.۳ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD بهره می‌برد و یک حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در داخل ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر دارد.

در پشت گوشی سه دوربین وجود دارد که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی می‌شوند.

در داخل پلی ۴T پرو از چیپست ۷ نانومتری کایرین ۸۱۰، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع ۲۲.۵ وات استفاده شده است.

قیمت آنر پلی ۴T پرو برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی ۱۹۵ یورو و برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۲۲۰ یورو است.

آنر پلی ۴T مشخصات پایین‌تری نسبت به نسخه پرو دارد. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD و یک هول پانچ برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

فقط دو دوربین در پشت آن وجود دارد که عبارتند از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی. یک حسگر اثرانگشت نیز در پشت وجود دارد.

آنر پلی ۴T در داخل خود از چیپست کایرین ۷۱۰A، شش گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ معمولی بهره می‌برد.

آنر پلی ۴T از تاریخ ۷ اردیبهشت (۲۱ آوریل) به فروش خواهد رفت و پیش‌سفارش آن از ۲۶ فروردین (۱۴ آوریل) شروع خواهد شد. قیمت آن ۱۵۵ یورو تعیین شده است.

هنوز درباره عرضه جهانی این گوشی‌ها صحبتی نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع