اپلیکیشن پیام رسان اپل واچ توسط فیسبوک تولید می شود؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به استناد اخبار جدید، فیسبوک نسخه ای آزمایشی از یک اپلیکیشن پیام رسان اپل واچ به نام Kit را تولید کرده است. در ادامه همراه ما باشید.

فیسبوک اخیرا یک نسخه آزمایشی از یک اپلیکیشن پیام رسان اپل واچ به نام Kit یا همان Keep in Touch صحبت کرده است. گفته شده این برنامه مانند آی مسیج کار می کند و شما می توانید در آن ایموجی، پیام صوتی، لوکیشن و سایر چیزها را به اشتراک بگذارید.

این برنامه همچنین می تواند پیام های شما را بخواند. برنامه فیسبوک مسنجر اکنون نیز رروی اپل واچ کار می کند، اما Kit برای حفظ ارتباط با دوستان نزدیک و اعضای خانواده طراحی شده است. طراحی آن به گونه ای است که برای پاسخگویی به پیام افراد نیاز نیست گوشی خود را بردارید و می توانید از ساعت خود استفاده کنید تا برای آن ها ایموجی یا ویس بفرستید. این برنامه همچنین روش خوبی برای ارتباط با افرادی است که به آی مسیج دسترسی ندارند.

Kit اولین برنامه تولید شده ویژه اپل واچ توسط تیم تحقیقات و توسعه فیسبوک است. این تیم که به آن NPE نیز می گویند تاکنون برنامه های آزمایشی بسیاری را تولید کرده و سپس آن ها را به دلیل عدم موفقیت بسته است، بنابراین اگر به Kit علاقه مند شده اید بهتر است هرچه زودتر آن را امتحان کنید.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع