انجام بازی Pokemon Go در خانه آسان تر می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اخیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا و اجبار در خانه ماندن، کمپانی نیانتیک تغییرات جدیدی را به بازی Pokemon Go اضافه کرده است تا کاربران بتوانند در محیط منزل نیز به بازی خود ادامه دهند.

از آنجا که به خاطر شیوع ویروس کرونا، اکثر افراد در قرنطینه خانگی به سر می برد، بخشGo از بازی Pokemon Go به یک چالش تبدیل شده است. اما ظاهرا کمپانی نیانتیک تغییراتی را در سبک بازی اعمال کرده تا علاقه مندان بتوانند در محیط خانه به بازی خود ادامه دهند.

بزرگ ترین تغییر در بازی پوکمون گو، لیگ مبارزات جدید است. دیگر نیازی نیست تا بازیکنان سه کیلومتر راه بروند تا بتوانند در مبارزات شرکت کنند. لیگ مبارزات به مربیان اجازه می دهد تا با بازیکنان دیگری از سراسر جهان با تیمی شامل سه پوکمون بازی کنند. هر بازیکن با چهار بُرد متوالی، شانس این را دارد که یک پوکمون کمیاب یا افسانه ای را به دست آورد.

علاوه بر لیگ مبارزات، تغییرات دیگری باید روی بازی اعمال شوند. گاهی اوقات ردیاب مسافت در بازی، نمی تواند به طور دقیق فواصل کوتاه را اندازه گیری کند، چون از GPS استفاده می کند. اما ظاهرا این ردیاب به نحوی بروزرسانی خواهد شد که گام های درون منزل را با دقت بیشتری نسبت به قبل بشمارد. در ضمن، بازیکنان می توانند با استفاده از تردمیل یا انجام فعالیت های روزانه در خانه، به دستاوردها و غنایم بازی برسد. ویژگی های اجتماعی درون بازی به نحوی ارتقا می یابند که کاربران را قادر به ارسال پیام به دوستان و انجام مبارزه از راه دور می کند.

نیانتیک همچنین یک گذرگاه حمله از راه دور را به بازی اضافه کرده که به کاربران اجازه می دهد تا از خانه و بدون نیاز به رفتن به مکان مورد نظر، به این رویدادها دسترسی پیدا کنند. البته در آینده اجرای مبارزات در مکان های فیزیکی مشخص، از مزایای حمله برخوردار خواهد بود. همچنین امکان تشکیل تیم با دوستان برای این نوع مبارزات نیز به زمان آتی موکول شده است.

ویژگی های معمولی بازی Pokemon Go نیز کمی تغییر یافته اند تا تجربه بازی در منزل بهبود پیدا کند. میزان تجربه و استارداست همراه با اولین شانس گرفتن پوکمون در روز، سه برابر خواهد شد. به علاوه، تعداد جوایزی که بازیکن می تواند باز یا حمل کند، بیشتر می شود. بادی پوکمون به طور خودکار به PokeStops های نزدیک سر می زند تا هدایا و وظایف توزیع شده مربوط به کاوش های میدانی را به مربیان بازگرداند تا آن ها را در هر مکانی به انجام برسانند.

آیتم های جدید، از جمله آیتم مربوط به گذرگاه حمله از راه دور، هزینه سکه PokeCoin و توپ های Poke Balls نیز به طور قابل توجهی در فروشگاه داخلی بازی تخفیف خورده اند. در حال حاضر هر 100 سکه تنها با قیمت 1 دلار به فروش می رسد و خریدهای بزرگ تر، تخفیف های بیشتری را شامل می شوند.

گذشته از تمام این موارد، کمپانی نیانتیک درباره نحوه اجرای رویدادهای زنده در آینده توضیح خاصی ارایه نکرده است، اما به نظر می رسد که در تابستان، شاهد رویدادهای جدیدی در بازی Pokemon Go خواهیم بود. نیانتیک قول داده که به زودی اطلاعات بیشتری را در دسترس قرار می دهد و گفته است که کاربران به شیوه ای جدید خواهند توانست در جشن سالانه پوکمون گو شرکت کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع