با تخصصی‌ترین مرکز ساخت ریموت در ایران، مجموعه مهربانی آشنا شوید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

روزی از خواب بیدار و طبق عادت گذشته، صبح زود برای رفتن به سر کار آماده می‌شوید. سوئیچ را برمی‌دارید و به‌سمت ماشین می‌روید. قصد دارید ماشین را استارت بزنید. سوئیچ می‌شکند: حالا خودتان هستید و ماشین خاموشتان! شاید هم اول روشن شده و بعد شکسته باشد. از بخت بد، سوئیچ یدک را هم گم کرد‌ه‌اید؛ اما نگران نباشید. برای ساخت سوئیچ ماشین فقط کافی است آدرس مرکز تخصصی ساخت ریموت مجموعه مهربانی را داشته باشید.

روز شلوغی داشتید. باید به جاهای زیادی می‌رفتید. به خودتان آمدید و متوجه شدید سوئیچ نیست. نکند کسی آن را برداشته باشد؟ کنار ماشین دربسته ایستاده‌اید. چطور حالا این ماشین را به نمایندگی ببرم؟ من به شما می‌گویم اصلاً نیازی نیست آن را جابه‌جا کنید.

خدمات تخصصی برای ساخت ریموت در مجموعه مهربانی

اکنون تمام دنیا شاهد سرعت زیاد پیشرفت فناوری هستند و حتی در کشورهای در‌حال‌توسعه هم نباید دیگر نگران مشکلات سطحی خود باشید. مشکلاتی مانند از‌دست‌دادن سوئیچ هم می‌تواند یکی از آن‌ها باشد. با حضور افراد متخصص و کاربلد در مرکز ساخت سوئیچ مهربانی، دیگر به مراجعه به نمایندگی خودرو و پرداخت قیمت هنگفت نیازی ندارید. حتی نیازی نیست حتماً ماشین را تا آن مرکز ببرید.

فناوری نوین سوئیچ و ریموت ماشین مزایای زیادی برای صاحبان خودرو داشته که مهم‌ترین آن افزایش میزان امنیت خودرو است؛ اما وقتی به هر دلیلی سوئیچ خودرو را از دست می‌دهید، باید دنبال سوئیچ‌ساز متخصص آن باشید. باید به‌دنبال فردی مطمئن و در‌عین‌حال متخصص این کار باشد.

ساخت سوئیچ پورشه به دانش و مهارت تخصصی نیاز دارد که مجموعه مهربانی آن را برای شما فراهم می‌کند. فقط کافی است با متخصصان ما در این مرکز برای ساخت ریموت پورشه تماس بگیرید. همچنین، می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ها و خدمات مربوط به ساخت سوئیچ پورشه، به سایت مجموعه مهربانی مراجعه کنید.

ساخت ریموت پورشه در مجموعه مهربانی

ایران آنلاک

 مهم نیست کجای کشور حضور دارید. ساخت سوئیچ شما در همه شهرها با کمک متخصصان ما در مجموعه مهربانی انجام می‌شود. تجربه‌ی ۲۰ ساله این مرکز در ساخت سوئیچ بنز، بی‌ ام و، پورشه، مازراتی، هیوندا کیا، ولوو و… را مدیون اعتماد مشتریان عزیزمان هستیم.

اگر ریموت ماشین دزدیده شد چه کنیم؟

کمی قبل‌تر، سارقان با پیچ‌گوشتی درِ خودرو را باز می‌کردند و با اتصال دو سیم استارت می‌زدند؛ اما الان دیگر این‌طور نیست. برای استارت‌زدن ماشین، سوئیچ و ریموت‌های کامپیوتری تعبیه شده‌اند که امکان دزدیده‌شدن خودرو شما را به صفر رسانده است. اگر با درِ بسته‌ی خودرو و نبودن ریموت خود مواجه شدید، می‌توانید با مرکز اصلی مجموعه مهربانی به شماره‌ی ۰۹۱۲۴۸۰۲۲۹۵ تماس بگیرید.

کددهی به ریموت در مجموعه مهربانی

کددهی به ریموت و سوئیچ ماشین عملیاتی است که در آن، باید افرادی متخصص و مجرب با تجهیزات پیشرفته این کار را انجام دهند. برای این کار دستگاه پیشرفته‌ای وجود دارد که آن را به ماشین متصل می‌کنند و در عملیات کامپیوتری خاصی، کد جدید برای ریموت ماشین تعریف و تعیین می‌شود.

خوشبختانه این خدمات در مرکز ساخت ریموت مجموعه مهربانی به‌آسانی انجام می‌شود. خدمات‌رسانی این مرکز در تمام نقاط تهران و شهرستان‌های سراسر کشور ۲۴ ساعته پذیرفته می‌شود.

ایران آنلاک

برای ساخت سوئیچ بنز و اطلاع از قیمت و مشاوره درباره‌ی ساخت ریموت بنز با ما در ارتباط باشید.

ساخت ریموت بنز در مجموعه مهربانی

ساخت ریموت جدید به‌وسیله‌ی متخصصان مجرب مجموعه مهربانی

ماشین حکم دست راست را برای برخی از افراد دارد. اگر روزی سوئیچ یا ریموت ماشین شما گم شود، چه می‌کنید؟ اگر یدک هم نداشته باشید، چه؟ ممکن است بگویید به نمایندگی برای آن مراجعه می‌کنید. قیمتش را می‌خواهید چه کنید؟ به‌لطف کادر متخصص و مجرب مجموعه مهربانی، امکان ساخت سوئیچ بدون ‌همراه‌داشتن نمونه‌ی قبلی امکان‌پذیر است. شاید بخشی از سوئیچ در داخل شکسته شده باشد، نگران نباشید. فاصله‌ی شما تا حل مشکل، تماس با متخصصان ما است.

بی‌ام‌و هم جزو ماشین‌هایی است که ساخت و فعال‌کردن ریموت آن به دقت و تخصص نیاز دارد. برای ساخت ریموت بی‌ام‌و، در سیستم‌های کیلس نسل جدید مواردی وجود دارد که فقط متخصص واقعی می‌تواند آن را درست انجام دهد. برای اطلاعات بیشتر از ساخت سوئیچ بی‌ام‌و سری 530i 5 ،528i ،525i ،520i و 518i وارد سایت ما شوید.

ساخت ریموت بی‌ام‌و در مجموعه تخصصی مهربانی

اگر خودرو جدیدی خریدید و قصد دارید برای آن کد جدید تعریف و آن را پروگرام کنید، این کار تخصص ما است.

عیب‌یابی و تعمیر ریموت ماشین

برای انجام کاری به بیرون از خانه رفته‌اید. عجله دارید و همه‌ی کارها را سریع انجام دادید. به ماشین برمی‌گردید و هرچه تلاش می‌کنید آن را باز کنید، نمی‌شود که نمی‌شود. سوئیچ شما به تعمیر نیاز دارد. شماره‌ی تماس امداد کلید سیار ۲۴ ساعته ما را در موبایل خود ذخیره کنید تا به‌راحتی به کارهای خود برگردید.

جمع‌بندی

کار را به کاردان باید سپرد؛ مخصوصا‍ اگر پای خودرو و لوازم آن در میان باشد. برای ساخت ریموت نیز باید به مرکز تخصصی آن مراجعه کنید که تمام خدمات مربوط به آن را داشته باشد. امیدوارم خدمات تخصصی مرکز مهربانی برای شما مؤثر بوده باشد. ما را به دوستان خود معرفی کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع