مشخصات ال جی Velvet قبل از رونمایی رسمی فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوشی جدید ال جی که از طراحی متفاوت و نوآورانه‌ای بهره می‌برد، تا کمتر از یک ماه دیگر و در تاریخ ۷ مه به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. این محصول جدید که ال جی ولوت (LG Velvet) نام دارد، اولین مدل از دستگاه‌های میان‌رده تراز اولی خواهد بود که قرار است جایگزین سری G شوند.
با اینکه هنوز مشخصات کامل ال جی Velvet اعلام نشده است، اما ال جی تاکنون به تعدادی از قطعات آن از جمله تراشه اسپندراگون ۷۶۵ اشاره کرده است. مانند همیشه که مشخصات گوشی‌ها زودتر از موعد مقرر به بیرون درز می‌کنند، اکنون شاهد انتشار جزئیات سخت‌افزاری تقریبا کاملی از ال جی هستیم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

طبق گفته‌ها، ال جی Velvet در پشت بدنه خود مجهز به یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت تثبیت نوری تصویر (OIS)، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. هم‌چنین براساس شایعات، سنسور اصلی این گوشی ساخت سامسونگ و از نوع ISOCELL Bright GM2 است. از طرف دیگر، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم در بریدگی قطره‌ای شکل بالای صفحه نمایش تعبیه شده است. اسکنر اثر انگشت این گوشی نیز مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی، در زیر پنل صفحه نمایش قرار خواهد داشت.

این گوشی جدید، دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق کارت حافظه میکرو اس دی می‌توان آن را ارتقا داد. بلندگوهای استریو خروجی صدای مناسبی را تولید می‌کنند و تاییدیه IP68، مقاومت گوشی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را تضمین می‌کند. هم‌چنین دریافت تاییدیه MIL-STD نیز به این معناست که ال جی Velvet در برابر مواد شیمیایی هم مقاومت خوبی خواهد داشت. ابعاد بدنه این گوشی ۱۶۷٫۱ در ۷۴ در ۷٫۸۵ میلی‌متر بوده و وزن آن هم ۱۸۰ گرم است.

یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، انرژی را در ال جی Velvet تامین می‌کند و آن از شارژ سریع سیمی و هم‌چنین بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. این گوشی در رنگ‌های سفید، سبز، خاکستری و طیفی از رنگ‌های نارنجی و بنفش، در دسترس خریداران خواهد بود. قیمت تعیین شده برای این گوشی حدود ۷۳۰ دلار برآورد شده است. البته این قیمت مربوط به کشور کره است. براساس گفته‌ها، قیمت Velvet در ابالات متحده ۶۹۹ دلار و در اروپا حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ یورو خواهد بود. در انتها، این گوشی جدید فاصله کمی با رونمایی رسمی دارد و در اواسط ماه مه روانه فروشگاه‌ها خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع