آنر از سه گوشی اقتصادی ۹A ،۹C و ۹S رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

آنر از سه گوشی جدید از خانواده آنر ۹ با نام‌های آنر ۹C، ۹A و ۹S در روسیه رونمایی کرد. این سه گوشی با مشخصات معمولی، باتری حجیم و قیمت پایین از اوایل ماه آینده روانه بازار خواهند شد.

آنر ۹C

گوشی آنر ۹C نمایشگری ۶.۳۹ اینچی با وضوح +HD دارد که از رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ برخوردار است. نوع پنل به‌ کار رفته در آن LCD بوده که از فناوری IPS برخوردار است. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم دارد که به صورت حفره‌ای در سمت چپ، بالای این نمایشگر تعبیه شده است. مشخصات این گوشی شباهت زیادی به آنر پلی ۴T دارد که از این شباهت‌ها می‌توان به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار اشاره کرد.

در کنار آن، یک سنسور فوق عریض با اندازه ۸ مگاپیکسل و سنسور سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی نیز قرار دارند تا مجموعه‌ای رضایت‌ بخش برای عکاسی در این گوشی حضور داشته باشد. علاوه بر فلشی که در زیر دوربین‌ها قرار دارد و لوگوی آنر که در پایین‌ترین بخش گوشی نوشته شده است، سنسور اثر انگشت را هم روی پنل پشتی می‌بینیم.

قلب تپنده آنر ۹C، چیپست کرین ۷۱۰A است و حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی (قابل ارتقا با کارت حافظه microSD) آن را همراهی می‌کنند. این گوشی از رابط کاربری Magic UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۰ بهره‌مند است، ولی متاسفانه خبری از برنامه‌های گوگل نیست و آن‌ها جای خود را به خدمات موبایلی هواوی (HMS) داده‌اند.

آنر ۹C از باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی نیرو گرفته و از NFC هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی در رنگ‌های آبی و مشکی با قیمت ۱۷۵ دلار (۱۲۹۹۰ روبل، ۱۶۲ یورو) قابل پیش خرید بوده و فروش رسمی آن از تاریخ ۴ مه (۱۵ اردیبهشت) آغاز خواهد شد.

آنر ۹A

گوشی آنر ۹A از نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره برده و ناچ قطره‌ای آن پذیرای دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی است. در پنل پشتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورند. زیر قاب، چیپست MediaTek Helio P22 SoC در کنار حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، وظایف پردازش را بر دوش می‌کشد.


آنر ۹A از باتری حجیم ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی و حسگر اثر انگشت فیزیکی بهره برده است و همچنین از NFC پشتیبانی می‌کند. این گوشی از رابط کاربری Magic UI 3.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۰ برخوردار است. در بخش نرم‌افزار، هیچ تفاوتی بین این محصول با آنر ۹C وجود ندارد و بدیهی است محدودیت‌های نرم‌افزاری شامل این گوشی نیز می‌شود.
آنر ۹A در رنگ‌های مشکلی، آبی و سبز و با قیمت ۱۵۰ دلار (۱۰۹۹۰ روبل، ۳۸ یورو) برای پیش خرید در دسترس قرار دارد.

آنر ۹S

آنر ۹S، ارزان ترین عضو بین گوشی‌های دیگر این خانواده است. این مدل، نمایشگر ۵.۴۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسلی دارد. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی این گوشی، برخلاف دو گوشی دیگر درون حاشیه بالای نمایشگر تعبیه شده است و در پنل پشتی نیز فقط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را با قابلیت فوکوس خودکار در کنار یک فلش LED در یک ماژول مربعی شکل شاهد هستیم.

آنر ۹S، پردازنده هلیو P22 در کنار ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد که از طریق کارت حافظه نیز می‌توان حافظه آن را افزایش داد. این ویژگی‌ها بخش سختافزاری این گوشی را تشکیل میدهند که برای یک گوشی ۹۵ دلاری میتواند مناسب باشد. آنر ۹S دارای رابط کاربری Magic UI 3.1 و اندروید ۱۰ بدون سرویسهای گوگل، است که بخش نرمافزاری آن را تشکیل میدهد که البته تفاوت خاصی با دو گوشی دیگر در این بخش مشاهده نمیکنیم.

این گوشی در رنگهای مشکی، آبی و قرمز با قیمت ۹۵ دلار (۶۶۹۰ روبل، ۸۷ یورو) برای پیشخرید در دسترس قرار دارد و تاریخ عرضه رسمی آن نیز ۴ مه (۱۵ اردیبهشت) خواهد بود. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع