حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ریلمی از گوشی‌های نارزو ۱۰ و نارزو ۱۰A رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ریلمی گوشی‌های نارزو ۱۰ و نارزو ۱۰A را به صورت آنلاین معرفی کرد. معرفی این هندست‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا دو بار به تعویق افتاده بود.

نارزو ۱۰ و نارزو ۱۰A گوشی‌های کاملا جدیدی نیستند و در واقع نسخه‌های ریلمی ۶i و ریلمی C3 برای بازار هند هستند.

ریلمی نارزو ۱۰ مجهز به چیپست هلیو G80، چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن +HD بهره می‌برد. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در ناچ قطره‌ای جلو قرار دارد و چهار دوربین هم در پشت دستگاه وجود دارد که دوربین اصلی آن یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است.

ویژگی مهم دیگر نارزو ۱۰ باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن است که با شارژ سریع ۱۸ وات از طریق پورت USB-C شارژ خواهد شد. بد نیست بدانید که باتری گوشی ریلمی ۶i در استفاده‌های معمولی می‌تواند تا ۱۸۶ ساعت دوام بیاورد.

اما ریلمی نارزو ۱۰A که یک نسخه ارزان‌تر است مجهز به تراشه هلیو G70، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بوده و نمایشگر آن هم‌اندازه صفحه‌نمایش نارزو ۱۰ است. دوربین‌های پشت آن شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، عمقی ۲ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شوند و دوربین جلو هم یک سنسور ۵ مگاپیکسلی است. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد اما از طریق درگاه microUSB و با سرعت شارژ ۱۰ وات شارژ می‌گردد.

سایر مشخصات مشترک این دو هندست شامل حسگر اثر انگشت در پشت، رادیو FM، حافظه قابل افزایش و سیستم‌عامل اندروید ۱۰ در کنار رابط کاربری ریلمی UI می‌شوند.

نارزو ۱۰ در رنگ‌های سبز و سفید به قیمت ۱۵۸ دلار از تاریخ ۲۹ اردیبهشت (۱۸ می) به فروش خواهد رفت و نارزو ۱۰A هم در رنگ‌های آبی و سفید به قمت ۱۱۲ دلار در تاریخ ۲ خرداد (۲۲ می) عرضه خواهد شد. هر دو گوشی از طریق فروشگاه آنلاین Flipkart یا فرروشگاه خود ریلمی فابل خرید خواهند بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع