حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

از دسترس خارج شدن یوتیوب در سراسر جهان به مدت 30 دقیقه

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

کلیه کاربران یوتیوب صبح امروز از قطعی سراسری این شبکه اجتماعی و عدم دسترسی به ویدئوهای مورد نظرشان خبر دادند. توئیت های کاربران در سراسر جهان نشان می دهد که یوتیوب به مدت نیم ساعت بطور کامل از دسترس خارج شده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا، توئیت های منتشر شده توسط کاربران یوتیوب در سراسر جهان از قطع شدن سراسری بزرگ ترین سایت استریم جهان حکایت دارد. یوتیوب صبح امروز جمعه به مدت 30 دقیقه از دسترس خارج و کاربران امکان تماشاس ویدئوهای محبوب خود را نداشتند. کاربرا با انتشار توئیت های مختلف در پی اعلام این مشکل به مسئولان یوتیوب بوده اند. در اکثر این توئیت ها شکایت هایی از عدم دسترسی به کانال موردنظر و همچنین نشان ندادن ویدئوهای بارگزاری شده در گذشته دیده شده است.

پس از اعلام این موضوع از طرف کاربران، مسئولان توئیتر نیز در پاسخ به مشکلات در توئیتی از برظرف شدن مشکلات خبر دادند. علت این اختلال نیز افزایش بی شمار تعداد کاربران عنوان شده اسنوتوئیتر اعلام کرد که این مشکل دقیقا در ساعت 3 و سی دقیقا بامداد در اروپای غربی، آمریکا و استرالیا اتفاق افتاده و کارشناسان این شرکت موفق شدند تا ظرف نیم ساعت این مشکل را برطرف و وضعیت را به حالت عادی برگردانند. استفاده از سرویس های این استریم ویدئویی باعث شده تا تعداد کاربران آن در ماه هایی اخیر به شدت افزایش یابد بطوریکه این افزایش و استفاده از محتواهای گوناگون ویدئویی این شبکه را با مشکل مواجه کند.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

نوشته از دسترس خارج شدن یوتیوب در سراسر جهان به مدت 30 دقیقه اولین بار در تکنا پدیدار شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا