حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هواوی نسل جدید آنتن‌های 5G به‌همراه تکنولوژی CableFree را معرفی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت هواوی آنتن های 5G جدیدی با ظرفیت بیشتر و قدرت بالاتر عرضه کرده است. این آنتن ها به تکنولوژی جدید CableFree مجهز بوده و می تواند قدرت دکل ایستگاه ها را بهبود ببخشند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا و به نقل از GIZMOCHINA، هواوی در تکنولوژی جدید خود به نام CableFree توانسته تغییرات اساسی در ارتباطات بر بستر 5G را فراهم کند. در این تکنولوژی قدرت سیگنال آنتن ها و ظرفیت آنها افزایش یافته است. همچنین با استفاده از استاندارهای زیرساختی جدید باندهای فرکانسی افزایش می یابد در نتیجه محدوده پوشش دهی نیز به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

در تکنولوژی CableFree با افزایش باند فرکانسی حدود 20 درصد به پوشش دهی اضافه خواهد شد. ظرفیت شبکه نیز بدین وسیله تا 80 درصد افزایش می یابد. در آنتن های 5G محدوده پوشش دهی به عنوان یک چالش شناخته شده است اما با استفاده از این تکنولوژی هواوی خود را آماده رویارویی با این چالش ها خواهد کرد. مزیت دیگر این تکنولوژی کاهش وزن آنتن ها تا 10 کیلوگرم است. این موضوع استفاده از پیچ و مهره را کاهش می دهد و بدین ترتیب آنتن هایی با نصب آسان در اختیار خواهد بود. البته این مزایا بصورت تئوری عنوان شده و باید دید در عمل آنتن های جدید هواوی تا چه اندازه می توانند کارایی داشته باشند.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر هواوی نسل جدید آنتن‌های 5G به‌همراه تکنولوژی CableFree را معرفی کرد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا