حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تصاویر اوپو رنو ۴ پرو به‌طور رسمی رویت شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اوپو قرار است سری رنو ۴ خود را در تاریخ ۱۶ خردادماه (۵ ژوئن) معرفی کند، اما در حال حاضر اخیرا اطلاعات زیادی از این دو گوشی فاش شده است. اکنون رندرهای رسمی از اوپو رنو ۴ پرو فاش شده است و به لطف وب‌سایت خرده‌فروشی چینی JD.com، می‌توانیم همه زوایای رنگ‌های قرمز و آبی آن را مشاهده کنیم.

در این لیست، یک پنل ۶.۵۵ اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی و یک حفره پانچ در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی تأیید شده است. در پشت پنل، می‌توان یک دوربین سه‌گانه را مشاهده کرد که شامل لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با تثبیت نوری به همراه لنز تله‌فوتو ۱۳ مگاپیکسلی و همچنین لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی است.

از این لیست می‌توان فهمید که دو ظرفیت رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و همچنین حافظه ذخیره‌ سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. همچنین اوپو رنو ۴ پرو از سیستم عامل ColorOS 7 اندروید ۱۰ پشتیبانی خواهد کرد.

علاوه بر رندرها، اکانت رسمی ویبو اوپو تأیید کرده است که سری رنو ۴ با شارژ سریع ۶۵ واتی SuperVOOC 2.0 خود همراه است. با توجه به پوستر، با ۵ دقیقه شارژ می‌توان به مدت ۴ ساعت از گوشی استفاده کرد. در حالی که احتمالاً شارژ کامل آن به مدت ۳۰ دقیقه طول بکشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع