مدل LTE ال جی ولوت با تراشه اسنپدراگون 845 در گیک بنچ ظاهر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ولوت (LG Velvet) گوشی جدید ال‌جی است که مدتی پیش با تراشه‌ی اسنپدراگون 765G و پشتیبانی از شبکه‌ی 5G معرفی شد. طی چند روز اخیر گزارش‌هایی مبنی‌بر عرضه‌ی مدل LTE این گوشی در خاورمیانه مطرح شده‌ بودند. تک تایمز که به‌تازگی نگاهی نزدیک به ال‌جی ولوت انداخته است به نقل از دفتر ال‌جی در ایران تأیید می‌کند که مدل آماده‌شده از این گوشی برای ایران و خاورمیانه به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز خواهد شد. به‌تازگی مدل موردبحث گوشی ولوت با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ و پشتیبانی از شبکه‌ی 4G در بنچمارگ گیک‌بنچ ظاهر شده است. 

نتایج به‌دست‌آمده در گیک‌بنچ نشان می‌دهند که ال‌جی ولوت با شماره‌مدل LM-G910 می‌تواند به‌خوبی از پس انجام کارهای مختلف بربیاید. زمان‌بندی انتشار این بنچمارک نشان می‌دهد که احتمالا بنچمارک موردبحث توسط فردی در ایران ثبت شده است. آن‌طور که رسانه‌ی GSMArena می‌نویسد ال‌جی احتمالا قصد دارد درکنار ایران، مدل LTE ولوت را در بازار برزیل نیز عرضه کند. انتظار داریم ال‌جی بخواهد مدل موردبحث از گوشی جدید خود را برای بازارهای دیگری نیز که فعلا پوشش گسترده‌ای از 5G را ارائه نمی‌دهند، عرضه کند.

بنچمارک ال جی ولوت 4G LTE

آن‌طور که شایعه‌ها می‌گویند تنها تفاوت در بین مدل‌های 5G و 4G، همان پردازنده‌ی مرکزی است و دیگر مشخصات در بین آن‌ها مثل هم هستند. بر این اساس انتظار داریم ال‌جی ولوت با صفحه‌نمایش ۶/۸ اینچ OLED دارای وضوح فول HD پلاس روانه‌ی بازار ایران شود. در این گوشی از ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌شود. کاربر درصورت تمایل می‌تواند حافظه‌ی ذخیره‌سازی ال‌جی ولوت را ازطریق کارت میکرو SD ارتقا دهد. ناگفته نماند مدلِ ظاهرشده در گیک‌بنچ از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند.

در پنل جلویی ال‌جی ولوت شاهد بریدگی قطره‌ای‌شکل برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم. پنل پشتی گوشی میزبان مجموعه‌دوربین سه‌گانه با چینش عمودی موسوم‌به «قطره‌ی باران» است. هرچه از بالا به‌سمت پایین حرکت کنیم اندازه‌ی دوربین‌ها کاهش می‌یابد تا فرمی همچون قطره‌ی بارانِ درحال سقوط در ذهن کاربر نقش ببندد. در مجموعه‌دوربین ال‌جی ولوت شاهد حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربینی ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و دوربین ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج هستیم. ال‌جی ولوت از باتری ۴٬۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی به‌عمل می‌آورد.

دیدگاه شکا کاربران تک تایمز در این زمینه چیست؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع