اسنپ پس از به‌روزرسانی، قابلیت‌های جدید به سوپراپلیکیشن خود اضافه می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در روزهای اخیر، اسنپ نسخه‌ی جدید سوپراپلیکیشن خود را منتشر کرده که با تغییراتی همراه شده است. ازجمله تغییرات اعمال‌شده باید به بهبود ظاهری اپلیکیشن اشاره کرد. با‌توجه‌به تعداد سرویس‌هایی که کاربر می‌تواند ازطریق سوپراپلیکیشن به آن‌ها دسترسی داشته باشد، طراحان این سوپراپلیکیشن بر آن شده‌اند تا ازطریق تغییرات در رابط کاربری، امکان دسترسی ساده‌تر به این سرویس‌ها را فراهم کنند. با اجرای نسخه‌ی جدید این سوپراپلیکیشن، در صفحه‌ی ابتدایی می‌توان به‌راحتی به تمامی خدمات زیرپوشش اسنپ دسترسی داشت. 

اسنپ اعلام کرده درکنار بازطراحی گرافیکی رابط کاربری این سوپراپلیکیشن، بستر را برای اضافه‌شدن خدمات جدید آماده کرده است. ازجمله‌ی این خدمات جدید باید به اسنپ‌کلاب اشاره کرد. اسنپ هنوز اطلاعاتی درباره‌ی جزئیات سیاست‌های اسنپ کلاب‌منتشر نکرده است؛ اما به‌طور‌حتم این ویژگی نیز حول کسب امتیاز درقبال استفاده از سرویس‌های اسنپ خواهد بود. 

اسنپ همچنین اعلام کرده نسخه‌ی جدید وب‌اپلیکیشن اسنپ به‌زودی در‌دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و ارائه‌ی قابلیت‌های بیشتری به کاربران نسخه‌ی وب را وعده داده است که ازجمله‌ی آن‌ها باید به بازطراحی کامل رابط کاربری، پشتیبانی از احراز هویت دو‌مرحله‌ای، اضافه‌شدن زمان تقریبی رسیدن راننده به مسافر و پشتیبانی از زبان انگلیسی اشاره کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع