ویژگی‌های جدید دستیار صوتی سیری در iOS 14 و امکان ارسال پیام صوتی برای کاربران

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اپل در کنفرانس WWDC که به صورت کاملا آنلاین برگزار شد نسخه جدید سیستم‌عامل خود را معرفی کرد. در این نسخه جدید به روزرسانی دستیار صوتی سیری نیز قرار گرفته است. نسخه جدید قابلیت های زیادی را در خود جای داده و از لحاظ ظاهری نیز بهبودهایی داشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دستیار صوتی سیری در نسخه جدید سیستم عامل اپل ظاهری متفاوت خواهد داشت. بدین ترتیب که در هنگام فعال شدن دیگر تمام صفحه را نمی پوشاند. این دستیار در نسخه جدید به شکل یک قالب آیکون کوچک در بخش پایین صفحه قرار می گیرد. همچنین دستیار صوتی از قابلیت ترنسلیت اپل برای ترجمه آنی مکالمات نیز پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر این اپلیکیشن می تواند از ۱۱ زبان مختلف شامل انگلیسی و فرانسوی، چینی، ماندارین، اسپانیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، عربی، پرتغالی و روسی پشتیبانی کند. همچنین گفته شده است که این قابلیت از لحاظ امنیتی نیز بسیار پیشرفته است.

ریگ فدریگی، نایب رئیس ارشد بخش مهندسی نرم افزار اپل در مورد نسخه جدید سیری می گوید: قابلیت نسخه جدید به کاربر امکان می‌دهد تا اطلاعاتی خاص در صفحه نمایش را مشاهده کند. همچنین در نسخه جدید سیری می تواند به سوال های محبوب پاسخ های متنوع تری بدهد.

اپل ادعا می‌کند که سیری با توجه به پیشرفت های ۳ سال گذشته می تواند رقیبی برای گوگل اسیستنت باشد. این دستیار بصورت کاملا آنلاین کار می کند همچنین می تواند برای یافتن پاسخ هر سوال در اینترنت جستجو کند. همچنین در کنار ارسال پیام‌های متنی پیام‌های صوتی نیز برای دیگران ارسال کند. اپل در سال‌های گذشته علاوه بر استفاده از سیری در تمام آیفون ها و آیپد های فروخته شده، اخیراً آن را به اسپیکر هوشمند هوم پاد نیز اضافه کرده است.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر ویژگی‌های جدید دستیار صوتی سیری در iOS 14 و امکان ارسال پیام صوتی برای کاربران پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا