گوشی گیمینگ ایسوس راگ‌فون ۳ به‌زودی معرفی خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ایسوس اخیرا در یک ویدئوی کوتاه گوشی گیمینگ بعدی خود یعنی راگ‌فون ۳ را به نمایش گذاشته بود. این هندست همچنین تائیدیه سازمان FCC چین را به‌تازگی دریافت کرده که این موضوع نشان می‌دهد راگ‌فون ۳ به‌زودی معرفی خواهد شد.

با وجود همه اینها ما هنوز نمی دانیم که این گوشی ۵G با نمایشگر ۶.۶ اینچی و چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ دقیقا در چه تاریخی رونمایی خواهد شد. تنها چیزی که ما در اختیار داریم تیزری است که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده و همکاری بین ایسوس و شرکت Tencent را در مورد راگ‌فون ۳ تائید می‌کند. این همکاری در قالب معرفی نسخه Tencent گوشی راگ‌فون ۳ برای بازار چین خواهد بود که احتمالا در ماه جولای رونمایی خواهد شد.

اگر تا به حال نام Tencent را نشنیده‌اید باید بگوییم که این شرکت، بزرگترین کمپانی ویدئو گیم دنیاست که صاحب چندین عنوان بازی بسیار محبوب از جمله فورتنایت و PUBG است. این غول سرگرمی چینی صرفا لوگوی خود را در پشت نسخه چینی راگ‌فون ۳ حک نخواهد کرد، بلکه شخصی‌سازی‌ها و بهینه‌سازی بسیار مهمی را برای عملکرد گیمینگ هندست ارائه خواهد نمود.

همچنین یکی از مزیت‌های نسخه Tencent راگ‌فون ۳ قیمت نسبتا ارزان‌تر آن نسبت به نسخه گلوبال خواهد بود. انتظار می‌رود که نسخه گلوبال هندست به خاطر پشتیبانی از شبکه ۵G، استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵، داشتن رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه حداقل ۱۲۸ گیگابایتی، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی، دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و اسپیکرهای استریو قیمتی کمتر از ۱۰۰۰ دلار نداشته باشد.

همچنین این احتمال وجود دارد که نسخه استاندارد راگ‌فون ۳، چند ماه بعد از معرفی در چین، در بازارهایی مانند آمریکا هم عرضه شود. البته ما باید تا ماه جولای صبر کنیم تا بتوانیم چنین نتیجه‌گیری بکنیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع