حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اپلیکیشن شخصی‌ساز اندروید | رسانه کلیک

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – یکی از بهترین ویژگی‌های تلفن همراه با سیستم‌عامل اندروید، قابلیت شخصی‌سازی آن است. توسعه‌دهندگان مختلفی در زمینه تولید نرم‌افزار‌های شخصی‌ساز اندروید فعالیت می‌کنند که هر یک به صورت تخصصی بخشی از این سیستم‌عامل را می‌توانند شخصی‌سازی کنند.

مواردی که در تلفن‌های هوشمند قابلیت شخصی‌سازی را دارند بسیار متنوع هستند. از تغییر شکل آیکون‌ها و قالب نمایشی سیستم‌عامل گرفته تا تصاویر پس‌زمینه و هشدار‌ها. این سطح از شخصی‌سازی به کاربران اجازه می‌دهد تا نسبت به سلیقه خود اقدام به تغییر نواحی مختلف سیستم‌عامل کنند.

اما برای اعمال این تغییرات کاربران نیاز به محتوای مختلف دارند. به طور مثال برای تغییر پس‌زمینه نیاز به تصویری دارید که با سلیقه شما هم‌سو باشد. یا برای صدای هشدار‌ها نیاز به فایل‌های صوتی دارید که مورد پسند شما قرار گیرد.

اینجاست که پای توسعه‌دهندگان به تلفن‌همراه شما باز می‌شود. توسعه دهندگان متعددی با تولید برنامه‌های شخصی سازی محتوای نابی برای شما فراهم می‌کنند تا با جایگذاری آن در تلفن همراه خود تجربه خوبی از آن کسب کنید.

یکی از بهترین برنامه‌های شخصی‌سازی اپلیکیشن ZEDGE™ Ringtones & Wallpapers است که با نصب آن دسترسی آسانی به تصاویر پس‌زمینه بسیار زیبا و همچنین فایل‌های صوتی مخصوص زنگ تلفن و هشدار‌ها پیدا می‌کنید.

به کمک موتور جست‌وجو این برنامه می‌توانید هر محتوایی که در راستای سلیقه شما قرار دارد را پیدا کنید و از آن برای شخصی سازی تلفن هوشمند خود استفاده کنید.

این برنامه در کنار تصاویر زمینه ثابت از پس‌زمینه‌های متحرک نیز پشتیبانی می‌کند و به کمک آن می توانید تصویر پس‌زمینه تلفن همراه خود را متحرک کنید. اپلیکیشن ZEDGE تقریبا هر سلیقه‌ای را راضی نگه میدارد و تعداد بی‌شماری محتوا برای کاربران در آن گنجانده شده است.

برخی از ویژگی‌ها و امکانات برنامه ZEDGE™ Ringtones & Wallpapers اندروید:

طبقه‌بندی مرتب والپیپرها، عکس‌ها و … در دسته بندی های مختلف
دانلود انواع مجموعه آهنگ‌های زنگ و اطلاع‌رسانی برای تلفن‌های موبایل
امکان تنظیم آسان تصاویر پس‌زمینه و رینگتون از داخل برنامه توسط کاربر
دارا بودن ویجت اختصاصی برای سرعت بخشیدن به دسترسی تغییر والپیپر
دارا بودن توابعی کاربردی و عالی برای تغییر خودکار تصاویر پس‌زمینه
دارا بودن گزینه‌ای برای اضافه کردن والپیپر و رینگتون به علاقه‌مندی‌ها

برای دانلود این اپلیکیشن از طریق گوگل‌پلی روی لینک تک تایمز کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع