حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تبلت پاناسونیک Toughbook A3 از نمایشگری ۱۰ اینچی با باتری قابل تعویض برخوردار است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سری Toughbook پاناسونیک از محبوب‌ترین محصولات شرکت ژاپنی محسوب می‌شود که البته عضو جدیدی از این سری نیز معرفی شده است. تبلت پاناسونیک Toughbook A3 دارای نمایشگری ۱۰.۱ اینچی با پنل LCD و رزولوشن ۱،۹۲۰ در ۱،۲۰۰ پیکسل است که میزان روشنایی آن به ۸۰۰ نیت می‌رسد. در اطراف حاشیه موجود در دورتادور نمایشگر ۵ دکمه فیزیکی تعبیه شده است که هریک دستور العمل خاصی را انجام می‌دهند. در واقع طراحی پاناسونیک Toughbook A3 شامل دو باتری قابل تعویض می‌شود که در محصولات اخیر چنین طراحی کمتر به چشم می‌خورد و اصولا اکثر محصولات از بدنه‌ای یک‌پارچه برخوردار شده‌اند. محصول جدید پاناسونیک از قلم Stylus، درگاه USB نوع A و نوع C برخوردار است و علاوه بر موارد ذکر شده، امکان اتصال دو سیم‌کارت نیز در اختیار کاربر قرار داده می‌شود. این رایانه لوحی برای اولین پاسخ‌دهندگان، پرسنل سرویس اورژانس و نمایندگان خدمات میدانی تهیه شده است.

بدنه مقاوم پاناسونیک Toughbook A3 باعث می‌شود که ضربات را تا حد بسیاری جذب کند تا اجزای داخلی دستگاه آسیبی نبینند. علاوه بر آن، محصول جدید پاناسونیک گواهی IP65 را نیز دارد که یعنی تبلت جدید شرکت ژاپنی در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گرد و خاک مقاوم است. تبلت پاناسونیک Toughbook A3 مناسب برای کسب‌وکارهای مختلف نیز هست؛ زیرا امکان خواندن بارکدها یا کارت‌های هوشمند را دارد. در بالای نمایشگر، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته و در پنل پشتی نیز می‌توان دوربین ۸ مگاپیکسلی را مشاهده کرد.

از مشخصات سخت‌افزاری تبلت پاناسونیک Toughbook A3 می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۶۶۰، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که امکان افزایش ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی به لطف درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی وجود دارد. پاناسونیک Toughbook A3 مبتنی بر اندروید ۹ است. همچنین از همه سیستم‌های ماهواره‌ای ناوبری جهانی پشتیبانی می‌کند. در دل تبلت جدید پاناسونیک، دو عدد باتری با ظرفیت ۳،۲۰۰ میلی‌آمپرساعت قرار گرفته که امکان تعویض آن‌ها وجود دارد. پاناسونیک می‌گوید که تبلت با هر بار شارژ کامل باتری تا ۸ ساعت به شارژ مجدد نیازی ندارد. پاناسونیک همچنین باتری ۵،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت را ارائه می‌دهد که می‌توانند مدت زمان استفاده را با یک بار شارژ به ۱۵ ساعت افزایش دهند. شارژ از طریق آداپتور اختصاصی AC انجام می‌شود.

انتظار می‌رود تبلت پاناسونیک Toughbook A3 با قیمت ۱۱۸۲ پوند در شهریور ماه (ماه اوت)، روانه بازار بریتانیا شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع