دفاتر گوگل تا اوایل ماه سپتامبر تعطیل شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – با توجه به ادامه پیشروی ویروس COVID-19 در سراسر جهان، تعطیلی دفاتر گوگل تا اوایل ماه سپتامبر تمدید شد. پیش از این قرار بود دفاتر از هفته آینده فعالیت خود را از سر بگیرند.

ظاهرا شرکت گوگل قصد ندارد به این زودی دفاتر خود را راه اندازی کند. این کمپانی ابتدا قرار بود تا در ششم ژوئیهاز کارمندان خود بخواهد تا در محل کار حاضر شوند. حال خبر رسیده که با توجه به رشد مجدد ویروس کرونا در آمریکا، کارمندان حداقل تا هفتم سپتامبر در خانه های خود باقی خواهند ماند.

با اینکه اوضاع این همه گیری در همه ایالت های آمریکا یکسان نیست، معاون امنیت جهانی اعلام کرده که دفاتر باید پایدار ماندن شرایط کل کشور فعالیت خود را متوقف کنند. وی افزود تحقیقات و بررسی های اخیر نشان می دهند که ویروس COVID-19 بسیار قوی بوده و خطر ابتلا به آن همچنان قریب الوقوع است.

ایالت کالیفرنیا روز سه شنبه شاهد افزایش میزان مبتلایان بود و تعداد بیماران جدید در طول روز برابر با 8441 نفر گزارش شد. در کل کشور نیز بیش از 47000 مورد جدید در بیمارستان ها به ثبت رسیده است.

گوگل در ابتدا قصد داشت تا 10 درصد کارکنان خود را در مراکز مهم و حیاتی وادار به محیط کار بازگرداند و این را تا ماه سپتامبر به تدریج به 30 درصد برساند. این کمپانی احتمالا پس از آرام گرفتن اوضاع همین روند را در پیش خواهد گرفت. لازم به ذکر است که دفاتر گوگل با رعایت نکات بهداشتی و در شرایط مناسب بازگشایی خواهند شد.

کارمندان گوگل از آغاز ماه مارس از منزل به کارهای خود رسیدگی می کردند؛ چراکه که طبق ادعای شرکت هیچ یک از افراد تا پایان سال میلادی مجبور به کار در دفاتر نیستند. کمپانی فیسبوک نیز کارمندان خود را تا پایان سال به محل کار نخواهد کشید. کارمندان آمازون نیز حداقل تا ماه اکتبر به کار در منزل ادامه خواهند داد و کارمندان توییتر تا اطلاع ثانوی از رفتن به دفاتر معاف هستند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع