حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

آنر 30 لایت با دوربین سه‌گانه معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – آنر 30 لایت (یوث) گوشی جدید هواوی با صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچ، تراشه دایمنسیتی ۸۰۰ 5G، دوربین سه‌گانه و قیمت پایه‌ ۲۴۰ دلار است.

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند 5G و مقرون‌به‌صرفه در بازار هستید، این گوشی هواوی برای شما مناسب است. آنر 30 لایت یا Huawei Honor 30 Lite از روز هشتم جولای ۲۰۲۰ در دسترس کاربران چینی قرار خواهد گرفت. قیمت کانفیگ پایه‌ این گوشی ۱/۷۰۰ یوآن (معادل ۲۴۰ دلار) است. 

آنر 30 لایت یک تراشه‌ دایمنسیتی ۸۰۰ مدیاتک دارد و می‌تواند به نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی متصل شود. این تراشه از چهار هسته‌ کورتکس A76 و چهار هسته‌ کورتکس A55 بهره می‌گیرد که همگی دارای فرکانس پردازشی ۲ گیگاهرتز هستند. این تراشه برای پردازش کارهای گرافیکی از پردازنده‌ Mali-G57 MC4 استفاده می‌کند.

کانفیگ پایه‌ آنر 30 لایت مجهز به ۶ گیگابایت حافظه‌ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی است و ۲۴۰ دلار قیمت دارد. قوی‌ترین کانفیگ از ۸ گیگابایت حافظه‌ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی استفاده می‌کند. آنر 30 لایت با رابط کاربری Magic UI 3.1 بر پایه‌ اندروید ۱۰ روانه‌ بازار می‌شود و به‌دلیل تحریم‌های آمریکا، خدمات موبایلی گوگل (GMS) را ندارد.

این گوشی در رنگ‌های Summer Rainbow و Phantom Silver و Wizard of Oz و Night Black به بازار عرضه می‌شود. آنر 30 لایت دارای صفحه‌نمایش ۶/۵ اینچ LCD با وضوح +1080p پلاس است و با رفرش ریت ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز استفاده می‌کند تا محتوای بصری را به‌شکلی روان به‌نمایش بگذارد.

دوربینی سلفی آنر 30 لایت ۱۶ مگاپیکسل است و درون بریدگی قطره‌ای‌ شکل بالای صفحه‌نمایش قرار گرفته است. این دوربین مجهز به فناوری تشخیص چهره است؛ به همین دلیل می‌توان قفل این گوشی را از طریق چهره فرد باز کرد یا از حسگر اثر انگشت که در کنار گوشی قرار دارد استفاده کرد. 

دوربین اصلی این گوشی سه‌گانه است و مشخصات دوربین‌های آن عبارت‌اند از:

  • دوربین اصلی یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با حسگر 1/2 اینچی و لنزی با دیافراگم f/1.8 است.
  • پایین‌ترین دوربین این گوشی ۸ مگاپیکسل است و لنز فوق عریض دارد. 
  • سومین دوربین، دوربینی ۲ مگاپیکسلی است که وظیفه آن عمق‌سنجی صحنه‌ها به‌منظور ایجاد جلوه‌ بوکه است. 

آنر 30 لایتدوربین اصلی آنر 30لایت فیلم‌هایی را با وضوح 4K ضبط می‌کند و مجهز به سیستم لرزش‌گیر تصویر الکترونیکی است. همچنین نرم‌افزار دوربین از حالتی با نام Super Night برای عکس‌برداری شبانه پشتیبانی می‌کند.

گوشی آنر 30 لایت یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۲۲/۵ واتی دارد که از طریق درگاه USB-C در عرض ۳۰ دقیقه از صفر درصد شارژ به ۵۳ درصد شارژ می‌رسد. این گوشی جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون دارد و از وای‌فای ۵ پشتیبانی می‌کند و دو اسلات سیم‌کارت دارد. کاربران چینی می‌توانند گوشی جدید آنر را از طریق «وی‌مال» خریداری کنند و آن را هشتم جولای دریافت کنند. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع