سرفیس دو مایکروسافت دوربین‌های بهتری خواهند داشت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شاید بزرگترین مشکل سرفیس دو مایکروسافت کیفیت معمولی دوربین‌های اصلی این تبلت باشد، اما به هرحال، وضعیت دوربین‌های سلفی این دستگاه به لطف داشتن فلاش، به مراتب بهتر است.

خبرها حاکی از آن است که دوربین سلفی سرفیس دو علاوه‌بر فلاش ال ای دی، حس‌گر نور محیط، حس‌گر مجاورت و بلندگوها را در جلوی پنل خود جای داده است. در تصویر زیر فلاش سلفی کاملا مشخص است.

دوربین این تبلت جدید دارای حس‌گرهای ۱۱ مگاپیکسلی است، اگرچه مشخص نیست دارای OIS نیز می‌باشد یا خیر. از دیگر اخباری که از این سرفیس دو جدید فاش شد، وجود پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ با ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴/۲۵۶ گیگابایت است. همچنین این دستگاه دو صفحه نمایش ۵٫۶ اینچی از نوع آمولد با رزولوشن ۱۳۵۰×۱۸۰۰ به همراه حس‌گر اثرانگشت بایومتریک خواهد داشت.

مایکروسافت برای این تبلت باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته است. سیستم‌عامل این دستگاه نیز آندروید ۱۰ به همراه لانچر اختصاصی مایکروسافت می‌باشد. همچنین باید گفت که مایکروسافت از همین حالا می‌خواهد بعد از عرضه، سریعا آندروید ۱۱ را برای این دستگاه جدید آماده کند.

تاریخ عرضه این دستگاه مشخص نیست اما مایکروسافت سعی می‌کند که هرچه زودتر آن را عرضه کند و به همین دلیل، چندی پیش تیم توسعه مویال (Movial) را خریداری کرد تا بتواند سریعتر سرفیس دو را با آندروید یکپارچه و عرضه کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر