بخش نماهنگ فیسبوک معرفی شد؛ رقیب جدی برای یوتیوب

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

روز گذشته، شرکت فیسبوک از بخش جدیدی در پلتفرم خود رونمایی کرد که صرفا برای نماهنگ‌ها ساخته شده است. کاربران فیسبوک در آمریکا از این پس می‌توانند در این پلتفرم، نماهنگ‌های مختلف در ژانرهای مختلف را جستجو کنند. برای پشتیبانی از این قابلیت، فیسبوک با شرکت‌هایی مختلفی مثل بخش موسیقی سونی، بخش موسیقی شرکت یونیورسال، بخش موسیقی وارنر، مرلین، BMG، کوبالت (Kobalt) و بسیاری دیگر قرارداد همکاری امضا کرده است.

فیسبوک با این حرکت، بخشی برای نماهنگ‌ها به‌وجود آورد تا کاربران بتوانند در قسمتی مشخص و مجزا به جستجوی نماهنگ مورد علاقه خود بپردازند. این جستجو می‌تواند در ژانرهای مختلف مثل هیپ‌هاپ، راک و … باشد. همچنین کاربران می‌توانند پلی‌لیست محبوب فیسبوک و آهنگ‌های جدید هر هفته را نیز در این بخش مشاهده کنند.

همچنین کاربران قادر هستند تا هنرمند مورد علاقه خود را دنبال کنند تا از آهنگ‌های جدید و اخبار مرتبط با او باخبر شوند. به‌علاوه کاربران می‌توانند در هر نماهنگ به‌طور مستقیم خواننده را دنبال کنند و به صفحه آن بروند و از کارهای و فعالیت‌های او مطلع شوند و آهنگ‌های او را در صورت خواسته خود خریداری کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر