گجت پوشیدنی واچ اس پرو آنر ویژه افراد علاقه‌مند به کوه‌نوردی معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – ویژگی‌هایی که باعث تمایز ساعت هوشمند واچ جی اس پرو از نمونه‌های مشابه آن می‌شود در حال حاضر مشخص نیست اما به نظر می‌رسد این گجت پوشیدنی در مراحل آزمایشی قرار گرفته باشد.

آنر که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت هواوی است در پایان سال ۲۰۱۹ از ساعت هوشمندی به‌نام مجیک‌واچ ۲ رونمایی کرد. این محصول شامل طراحی منحصر به‌فرد و ویژگی‌های جذابی است. اکنون نیز مشخص شده است که آنر ساعت هوشمند جدیدی را با نام واچ جی اس پرو (Watch GS Pro) برای رونمایی در سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته است که ویژه افراد علاقه‌مند به کوهنوردی خواهد بود.

اطلاعات به دست آمده به‌وسیله صفحه رسمی ویبوی آنر تایید شده و حتی مقامات این شرکت نیز به پرسش برخی از کاربران پاسخ داده‌اند. علاوه بر اطلاعاتی که وجود چنین محصولی را تأیید می‌کند، نکته حائز اهمیت در پست ارسالی صفحه رسمی آنر، اشاره به نزدیکی زمان رونمایی از واچ جی اس پرو است.

جرج ژائو، مدیرعامل برند آنر، اولین نظر را پس از ارسال پست ارائه کرده است. او تایید می‌کند واچ اس پرو آنر مراحل آزمایشی را طی می‌کند و به دلیل ویژگی‌هایی که دارد توانسته است رضایت علاقه‌مندان به ورزش‌هایی مانند کوهنوردی را در آزمایش‌های صورت گرفته، به دست آورد.

درحال‌ حاضر شرکت‌های زیادی در حال تولید دستبند‌های سلامت، ساعت هوشمند و موارد دیگر هستند. آنر مجیک‌واچ ۲ با هر بار شارژ، به مدت ۱۴ ساعت می‌توانست در حالت دیجیتال فعالیت کند؛ حالتی که تنها از ویژگی‌های هوشمند می‌توان از آن بهره برد.

با این وجود به نظر می‌رسد واچ اس پرو آنر از باتری با عمر به مراتب بهتری استفاده کند. آنر اعلام کرده است که از شرکتی به‌نام تام‌تام (TomTom) برای ساخت محصول جدید این شرکت کمک گرفته استکه در زمینه ارائه خدمات نقشه‌یابی و عرضه سامانه‌های اطلاعات جغرافیایی فعالیت دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر