از پیکسل 5 و پیکسل 4a نسخه 5G اوایل مهر رونمایی خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – به احتمال زیاد شرکت گوگل از گوشی های جدید خود یعنی پیکسل 5 و پیکسل 4a نسخه 5G در اوایل مهر ماه رونمایی خواهد کرد. 

گوگل سال‌های زیادی نیست که وارد بازار گوشی های هوشمند شده است و هنوز در این زمینه قدرت کمتری از رقبای خود دارد. به همین دلیل پاندمی کرونا برنامه های این شرکت را تغییر داد و رونمایی از گوشی های جدید این شرکت به تعویق افتاد. اما اکنون به نظر می‌رسد که گوگل در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از گوشی‌های پیکسل 5 و پیکسل 4a نسخه 5G در ماه آینده است. 

تاکنون زمان دقیق رونمایی این گوشی‌ها مشخص نشده بود و تنها برخی از منابع اعلام کرده بودند که علاقه‌مندان می‌توانند این محصولات جدید گوگل را از اوایط مهر ماه پیش خرید کنند. اکنون جان پراسر فاش کرده است که این گوشی ها در تاریخ 30 سپتامبر (9 مهر ماه) معرفی خواهند شد. 

از آن‌جایی که این گوشی ها در یک مراسم با یکدیگر معرفی می‌شوند، به احتمال زیاد شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند. به احتمال زیاد در این گوشی ها از چیپست اسنپدراگون 765G استفاده شده است. 

قبلا شایعاتی مبنی بر اینکه گوگل نسخه XL برای پیکسل این دو گوشی خود تولید خواهد کرد وجود داشت؛ اما اکنون جان پراسر در پستی که در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است، چیزی درباره این موضوع نگفته است. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر