شیائومی ردمی ۹ نسخه کشور هند با دو دوربین رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت شیائومی به تازگی از نسخه شیائومی شیائومی ردمی ۹ با ویژگی های جدید ویژه کشور هند رونمایی کرد.

اما چیزی که به عنوان  Redmi 9 رونمایی شده آن چیزی که از نسخه جهانی Redmi 9 می‌شناسیم نیست، هرچند که نسخه جهانی آن در هند با نام Redmi 9 prime شناخته می‌شود. در مقابل این گوشی تازه رونمایی شده در هند مشابه با نسخه Redmi 9C است که پیش‌تر در اوایل تابستان معرفی شده بود تنها با این تفاوت که در این گوشی شاهد کاهش قدرت دوربین اصلی هستیم.

ورژن هندی این گوشی از نظر ظاهری کاملا مشابه ورژن Redmi 9c است با همان ظاهر مربع‌های بدون گوشه صفحه دوربین پشت که دارای ۴ حفره برای دوربین و فلش است. یک حفره برای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ، دیگری برای سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و حفره دیگر برای فلش LED و حفره چهارم خالی است. 

دوربین سلفی در زیر حفره‌ی قطره‌ای شکل صفحه نمایش قرار دارد و دارای مشخصات ۵مگاپیکسل، f2.2 همراه با بعضی ویژگی‌های هوش مصنوعی (AI) برای عکاسی پرتره می‌باشد. صفحه نمایش این گوشی از نوع LCD و با اندازه‌ی 6.53اینچ با نسبت طول به عرض 20:9 وبا کیفیت HD+ می‌باشد.

ویژگی قابل توجه این گوشی حافظه سخاوتمندانه آن است که در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی  و رم 4 گیگابایتی عرضه می‌شود در حالی که گوشی Redmi 9C تنها با حافظه ۳۲۲ گیگابایتی قابل تهیه بود. باقی قطعات داخلی آن مشابه با باقی نسخه‌هاست یعنی تراشه پردازنده  Helio G35، باتری 5000 میلی‌آمپری و پورت شارژر microUSB می‌باشد.

مطابق با اخبار، گوشی شیائومی ردمی ۹ برای اولین برنامه فروش خود در ظهر روز ۳۱ اوت به وقت محلی هند به بازار‌های هند عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی در نسخه 464 گیگابایتی آن 8,999 روپیه هند و برای نسخه 4128 قیمتی معادل 9,999روپیه خواهد داشت.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر