آنر احتمالاً ساعت هوشمندی شبیه به هواوی واچ فیت منتشر کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت آنر تائید کرده که در حال ساخت و عرضه یک ساعت هوشمند جدید است. این ساعت هوشمند به عنوان آنر واچ GS پرو در روز جمعه ۱۴ شهریور ماه (۴ سپتامبر) در جریان رویداد IFA 2020 معرفی خواهد شد. با این حال، پیش‌بینی می‌شود که این تنها محصول جدید این شرکت که به هوآوی تعلق دارد نخواهد بود و آنر قصد عرضه یک ساعت هوشمند دیگر را نیز دارد.

جورج ژائو (George Zhao)، رئیس شرکت Honor، چند روز پیش در شبکه اجتماعی چینی ویبو از کاربران پرسید که صفحات دایره‌ای شکل را برای یک ساعت هوشمند ترجیح می‌دهند یا مربعی شکل؟ این پست مدیر ارشد آنر در واقع نقلی از پست حساب کاربری رسمی این شرکت در ویبو است. پست اصلی حاوی تصویری طویل است که ما بخشی از آن را بریده و در زیر قرار داده‌ایم تا راجب آن صحبت کنیم.

همانطور که مشاهده می‌کنید، این تصویر دو دست را نشان می‌دهد که یکدیگر راه نگه داشته‌اند. در مچ یکی از دست‌ها شاهد ساعتی با قاب دایره‌ای شکل و در مچ دیگری نیز شاهد ساعت هوشمندی با صفحه مربع/مستطیل شکلی هستیم. مورد آخر شباهت زیادی به ساعت هوشمند جدید معرفی شده از سوی شرکت هواوی با عنوان Huawei Watch Fit دارد.

هیچ کدام از ساعت‌های هوشمند شرکت آنر، با قاب مربع یا مستطیل شکل عرضه نشده‌اند و به همین جهت، حدس زده می‌شود که این شرکت به عرضه چنین ساعت هوشمندی فکر می‌کند. با این حال، انتظار می‌رود که این محصول همان نسخه آنر از هوآوی واچ فیت باشد. این نخستین باری نیست که آنر محصولی مشابه با شرکت مادر خود (هواوی) عرضه می‌کند. اگر این موضوع صحت داشته باشد، طبق روال گذشته، احتمالاً محصول آنر با قیمت کمتری عرضه خواهد شد.

باید منتظر رویداد IFA 2020 ماند و دید آیا عرضه دو ساعت هوشمند از سوی شرکت آنر صحت دارد یا خیر.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر