کاهش هزینه‌ها با خرید تین کلاینت از تکنوکلاینت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

باتوجه‌به تکنولوژی روز دنیا، کمپانی تکنوکلاینت به این فکر افتاده است که جایگزین مناسبی برای کیس‌های بزرگ و پرمصرف با همان قدرت پیدا کند. تکنوکلاینت تین کلاینت‌های به روز دنیا (جایگزین کیس ها) با برندهای معتبر جهانی را آماده‌ی عرضه به کاربران کرده است.

تین کلاینت چیست؟

تین کلاینت‌ها دقیقا نیاز کاربران را به کیس‌ها فراهم کرده است. آن‌ها این امکان را به‌وجود آورده‌اند که با هزینه‌ای کمتر (حدود پنج برابر کمتر از کیس) دستگاه‌هایی داشته باشند که مزیت‌هایی نظیر مصرف برق کم (حدود هشت برابر کمتر از کیس)، ابعاد کوچک‌تر (حدود دَه برابر کمتر از کیس)، قابل‌حمل‌بودن (حدود هفت برابر آسان‌تر)، عمر مفید بیشتر (حدود چهار برابر بیشتر کیس) را فراهم کنند.

با استفاده از تین کلاینت‌ها قادر خواهید بود تا سیستم‌عامل دلخواهتان را با همان قدرت کیس داشته باشید. گفتنی است تمامی انتظارها از کیس با تین کلاینت‌ها برآورده شده است.

چرا باید تین کلاینت خرید؟

علاوه‌بر برتری‌های گفته‌شده، ویژگی منحصر‌به‌فرد تین کلاینت‌ نداشتن فن است. این محصولات به‌سبب این ویژگی توانسته‌اند کارکرد ۲۴ ساعت شبانه‌روز و بی‌صدابودن و عمر مفید درخورتوجه را فراهم کنند. تکنولوژی خنک‌سازی برد استفاده از هیت سینک است که ازطریق گاز هیدروژنی دمای برد را دائم طبق استانداردهای جهانی تأمین می‌کند.

کاربری‌های تین کلاینت

تین کلاینت‌ها می‌توانند در هرجایی استفاده شوند که یک کیس پرسر‌و‌صدا فعالیت می‌کند. امروزه تین کلاینت‌ باتوجه‌به برتری‌هایش،‌ جایگاه ویژه‌ای در بیمارستان‌ها، املاک، مدرسه‌ها، آژانس‌های مسافرتی، اداره‌ها، هتل‌ها، دانشگاه‌ها، کارخانه‌ها، مراکز صنعتی و… پیدا کرده است.

تکنوکلاینت

معرفی تین کلاینت اچ‌پی T610

اگر شما صاحب کسب‌و‌کار هستید و دائما دغدغه‌ی خرید تجهیزات گران‌قیمت IT و خرابی کیس‌های خود را دارید و کاربرانتان بیشتر از نرم‌افزارهای رایج اداری استفاده می‌کنند، پیشنهاد شرکت تکنوکلاینت به شما تین کلاینت اچ‌پی T610 است.

این محصول تین کلاینت میان‌رده و ارزان‌قیمتی است که توانسته تمام مشکلات با کیس‌ها را برطرف کند و هزینه‌های خرید و مصرفی (هزینه‌ی برق) شما را به‌صورت چشمگیری کاهش دهد.

تکنوکلاینت

شرکت تکنوکلاینت

تکنوکلاینت با کادری مجرب و حرفه‌ای توانسته به‌صورت مستقیم تین کلاینت‌ها و زیروکلاینت‌های برندهای معتبرجهانی مانند اچ‌پی، دل وایز، ای جل و… را با قیمتی رقابتی و گارانتی معتبر (یک سال تعویض بی‌قید‌وشرط و سه سال پشتیبانی) را به کاربران ارائه دهد.

راه‌های ارتباطی

www.technoclient.com

۰۲۱۹۱۰۱۵۰۵۸

۰۹۱۲۰۸۴۴۰۳۷

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر