افزودن قابلیت Face ID به گوگل درایو در آیفون

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اگر روی گوشی آیفون خود از سرویس گوگل درایو استفاده می‌کنید می‌توانید برای حفظ امنیت اطلاعات آن قابلیت تشخیص چهره را با افزودن قابلیت Face ID به گوگل درایو اضافه کنید. در این مطلب قصد داریم تا نحوه افزودن Face ID به گوگل درایو را توضیح دهیم.

برای افزودن Face ID به گوگل درایو مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

ابتدا اپلیکیشن گوگل درایو را روی گوشی خود باز کنید.

روی آیکون منو که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد تک تایمز کنید.

افزودن قابلیت Face ID به گوگل درایو در آیفوندر نوار کنار صفحه روی گزینه Setting تک تایمز کنید.

افزودن قابلیت Face ID به گوگل درایو در آیفونگزینه Privacy Screen را انتخاب کنید.

افزودن قابلیت Face ID به گوگل درایو در آیفونگزینه Privacy Screen را فعال کنید.

افزودن قابلیت Face ID به گوگل درایو در آیفونروی صفحه برای شما یک نوتیفیکیشن نمایش داده می‌شود که در آن از شما سؤال می‌شود آیا می‌خواهید به سرویس گوگل درایو امکان دسترسی به Face ID یا Touch ID را بدهید یا نه. روی گزینه OK تک تایمز کنید.

افزودن قابلیت Face ID به گوگل درایو در آیفونوقتی این گزینه را انتخاب می‌کنید، امکان ایجاد دسترسی به Face ID و Touch ID در گوگل درایو برای شما ایجاد شده است.

افزودن قابلیت Face ID به گوگل درایو در آیفونچند گزینه جدید در Privacy Screen اضافه می‌شود. منو را همان‌طور که در بالا گفته شد باز کنید. گزینه‌هایی در آن نمایش داده می‌شود که در زیر آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

گزینه Delay که به صورت پیش فرض به گوگل درایو می‌گوید هر زمانی که گوشی را قفل کنید و بخواهید دوباره اپلیکیشن گوگل درایو را باز کنید باید Face ID فعال شده و هویت شما شناسایی شود. برای تغییر آن می‌توانید زمان تأخیر را به یکی از موارد Immediately، After 10 Seconds، After 1 Minute و After 10 Minut تغییر دهید.

گزینه Use Passcode که به جای استفاده از Face ID یا Touch ID باید از رمز عبور استفاده کنید. برای تغییر آن منوی Privacy Screen را باز کنید و روی لینک Open System Setting تک تایمز کنید.

افزودن قابلیت Face ID به گوگل درایو در آیفوندر صفحه باز شده گزینه‌های Face ID و Touch ID را غیرفعال کنید. به این ترتیب در هر بار باز کردن اپلیکیشن گوگل درایو به جای اینکه احراز هویت شما از تغییر Face ID یا Touch ID انجام شود از طریق رمز عبور صورت خواهد گرفت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر