نوین مارکتینگ آینده شغلی شما را تضمین می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شما به‌عنوان یک کارآفرین در رشد تجارت الکترونیک کشور سهم بزرگی خواهید داشت، اگر به فکر آینده شغلی خود باشید.

آیا تابه‌حال، آینده شغلی خود را تصور کرده‌اید؟ پنج سال دیگر نیاز مشتریان شما چیست و چگونه می‌توانید پاسخگوی آن‌ها باشید؟

با نگاهی به روند رشد کسب‌وکارها در دو سال گذشته به‌خوبی این موضوع روشن می‌شود که طراحی سایت یک عامل مهم برای جذب مشتری جدید و بازگشت مشتریان قدیمی برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ بوده است. همچنین طراحی سایت این قدرت را دارد که شما را به مشتریان خارج از کشور نیز وصل کند. فقط کافی است که سایت خود را به شکل بهینه و کاربرپسند طراحی و پیاده‌سازی کرده باشید. سئو و بهینه‌سازی سایت عامل مهمی در رشد سایت شما است و باعث می‌شود کاربران اینترنت به‌سادگی بتوانند خدمات و محصولات شما را پیدا کنند؛ زیرا بسیاری از مشتریان جدید حتی شما را نمی‌شناسند و فقط به‌دنبال یک نیاز به سایت شما هدایت می‌شوند؛ بنابراین باید به‌درستی نیاز کاربر را بشناسید و ازطریق یک سایت بهینه، خدمات و محصولات خود را به کاربران ارائه دهید.

از دیگر راهکارهای بازاریابی اینترنتی تبلیغات در گوگل ادوردز بوده که به‌سرعت می‌تواند شما را در صدر نتایج گوگل قرار دهد. چ چیزی بهتر از اینکه بالاتر از رقبای خود جلوی چشم مخاطبانتان باشید؟

گوگل ادوردز چیست؟ گوگل ادوردز نوعی از تبلیغات کلیکی محسوب می‌شود که گوگل در ازای پرداخت هزینه شما در صدر نتایج جست‌وجو نمایش می‌دهد.

اگر در صفحه نتایج جست‌وجو دقت کنید، در صفحه اول و دوم گوگل درکنار لینک برخی سایت‌ها عبارت اختصاری AD نمایش داده شده و این بدین معنی است آن سایت برای جایگاه فعلی‌اش در صفحه نتایج از ادوردز استفاده کرده است. آیا رقبای تجاری شما هم از تبلیغات ادوردز استفاده می‌کنند؟

توجه کنید که گوگل در ازای نمایش سایت از شما هزینه کسر نمی‌کند و فقط در ازای کلیک کاربران روی لینک تبلیغ شما، گوگل از شما هزینه دریافت می‌کند.

بازاریابی اینترنتی چگونه باعث رشد سایت ‌می‌شود؟

بعد از طراحی سایت نوبت به رشد سایت شما می‌شود. رشد یک سایت به فاکتورهای مختلفی از جمله تولید محتوای با کیفیت و بازاریابی اینترنتی بستگی دارد. هر چقدر بازاریابی سایت شما قوی‌تر باشد باعث می‌شود کاربر بیشتری به سایت شما سر بزند و این بالا رفتن ترافیک سایت شما کمک بزرگی به رشد سایت شما در نتایج گوگل می‌کند. روش‌های زیادی برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد؛ ولی چند روش است که محبوبیت زیادتری داشته و بسیاری از سایت‌های تجاری و فروشگاهی از آن استفاده می‌کنند. این روش‌ها شامل موارد زیر است:

  • کمپین تبلیغات گوگل ادز
  • سئو وب‌سایت
  •  تبلیغات نیتیو
  • شبکه‌های اجتماعی

آژانس بازاریابی نوین مارکتینگ با دو دهه سابقه در ارائه خدمات بازاریابی آنلاین خدمات سئو و طراحی سایت را به‌همراه صدها کمپین موفق تبلیغات گوگل ادوردز در کارنامه کاری خود دارد.

کلمات کلیدی یعنی زبان مخاطب

کاربران اینترنت ازطریق کلمات با شما ارتباط برقرار می‌کنند. در تمام مراحل بازاریابی اینترنتی خود باید بدانید کلمه کلیدی درست چیست. کمپین‌های تبلیغاتی ادوردز که کلمه کلیدی خود را اشتباه انتخاب می‌کنند، محکوم به شکست هستند. کلمات کلیدی درواقع زبان کاربر شما در دنیای اینترنت است. در انتخاب کلمات کلیدی باید حتی به نوع ادبیات و گویش مردم نیز دقت کنید.

به‌عنوان مثال، فرض کنید یک نرم‌افزار صنعتی برای نیروگاه‌های عسلویه طراحی و روی اینترنت بارگذاری شده است. در تمام مدتی که شما مشغول اجرای سئو و کمپین ادوردز برای این نرم‌افزار هستید، از کلمه کلیدی نرم‌افزار صنعتی استفاده می‌کنید. بعد از چند ماه زمان و هزینه متوجه می‌شوید با وجود درخواست بالای مشتریان واقعی، سایت آمار نصب پایینی دارد. در این زمان است که متوجه می‌شوید کلمه کلیدی خود را اشتباه انتخاب کردید؛ زیرا که مردم جنوب کشور در هنگام جست‌وجو به‌جای نرم‌افزار صنعتی عبارت برنامه صنعتی را جست‌وجو می‌کنند و به سایت شما نمی‌رسند.

پس قبل از هر چیز تحقیق کلمه کلیدی را به درستی انجام دهید تا در زمان، هزینه و انرژی نیروی انسانی خود صرفه‌جویی کنید.

۴ مرحله انتخاب بهترین کلمه کلیدی

۱. کارشناسان بازاریابی همیشه توصیه می‌کنند برای پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب از پیشنهاد‌های خود گوگل استفاده کنید. اما گوگل چگونه کلمات مناسب را به ما پیشنهاد می‌دهد؟ زمانی‌که موضوع مدنظر خود را در کادر مرورگر خود تایپ می‌کنید هم‌زمان با تایپ شما عباراتی که توسط کاربران اینترنت بیشترین سرچ را داشته‌اند به شما نمایش داده می‌شود. به این کادر دقت کنید که با تایپ هر حرف، عبارات پیشنهادی تغییر می‌کند و تکمیل می‌شود.

نوین مارکتینگ

۲. بعد از آنکه عبارت مدنظر خود را جست‌وجو کردید، فهرست نتایج ظاهر می‌شود. در این فهرست دقت کنید که سایت‌های صفحه اول در عناوین خود از چه کلماتی استفاده کردند. در زیر هر عنوان یک توضیح یک‌ونیم خطی قرار دارد. آن توضیح را به‌دقت بخوانید و به کلمات به‌کار رفته در آن دقت کنید.

۳. در انتهای صفحه، درست بعد از تمام‌شدن فهرست سایت‌ها، گوگل لینک‌های پیشنهادی خود را برای شما فهرست می‌کند. به عبارات این فهرست دقت کنید. با کلیک روی هر کدام از این عبارات شما به نتایج بیشتری هدایت می‌شوید.

نوین مارکتینگ

۴. اگر کلمات کلیدی خود را پیدا کرده‌اید و به‌دنبال ابزار مناسبی برای آنالیز تخصصی‌تر هستید که بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد کلمات کلیدی مناسب به دست آورید می‌توانید از ابزارهای زیر استفاده کنید.

  • Alexa
  • KW finder
  • Google trend
  • io
  • Keyword Everywhere

نسخه رایگان این ابزارها به‌صورت آنلاین اطلاعات کاملی را از سرچ کاربران و نوع کلمه کلیدی مناسب برای سایت شما را به‌صورت آماری نمایش‌ می‌دهد تا بتوانید از مجموعه صدها کلمه کلیدی بهترین‌ها را برای سایت خود انتخاب کنید.

اگر برای توسعه سایت خود نیاز به مشاوره دارید کارشناسان سئو و ادوردز ما در نوین مارکتینگ، شما را برای انتخاب بهترین کلمه کلیدی و راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی راهنمایی می‌کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر