تصاویر فاش شده جدید هواوی میت X2، شباهت آن به نسخه پیشین این سری را نشان می‌دهد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت هواوی قرار است به زودی از سری محصولات جدید خود با برند میت ۴۰ / Mate 40 رونمایی کند ولی در عین حال، انتظار می‌رود شاهد معرفی جانشین گوشی تاشوی میت Xs نیز باشیم که مدت زیادی‌ست شایعات و اطلاعات متعددی از آن در سطح اینترنت منتشر می‌شود. با این وجود، صحبت‌هایی شنیده شده است که حداقل تا سال آینده میلادی شاهد معرفی و عرضه این گوشی هوشمند نخواهیم بود ولی این مورد باعث نمی‌شود که هر از گاهی اطلاعات و تصاویری از آن فاش نشود.

به تازگی یک وبلاگ‌نویس چینی در وبلاگ خود با نام لایف دیجیتال، تصویری از گوشی میت X2 منتشر کرده است که آن را در وضعیت تا نشده نشان می‌دهد. آنطور که از این تصویر پیداست، میت X2 شباهت غیرقابل انکاری با نسخه پیشین خود، یعنی هواوی میت Xs دارد. البته آنطور که در این تصویر هم مشخص است، بخش قابل تاشوی گوشی در محافظ صفحه نمایش، برخلاف آن چیزی‌ست که پیش از این در گزارش‌های قبلی و پتنت‌های ثبت شده مربوط به این گوشی از سوی هواوی دیده بودیم.

بر اساس شایعات منتشر شده، هواوی میت X2 همانند میت Xs از یک صفحه نمایش ۸ اینچی بهره می‌برد و دوربین عقب یا اصلی نیز در قسمت پشتی دستگاه سوار شده است. علاوه بر این‌ها، انتظار می‌رود همانند سری میت ۴۰ شاهد استفاده از تراشه کایرین ۹۰۰۰ / Kirin 9000 در گوشی میت X2 نیز باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر